Мінфін - Курси валют України

Встановити

Плохое обслуживание.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
ZakharAl3 19 грудня 2020, 10:33
Добрый день. Клиентом данного банка не являюсь. На мой телефон стали приходить смс по операциям по карте Аваля. Решил позвонить на горячую линию банка что бы решить данный вопрос. Звоню. Автоответчик сообщает что мы перезвоним через 3 мин. Звонок сбрасывается. Жду. Перезванивают через 2 мин. Сообщают «Це райфайзен ми поруч щоб вирішити ваше питання». И звонок сбрасывается. Два дня про бывал по несколько раз результат один и тот же — берут на перезвон перезванивают и тут же сбрасывают. Если стать клиентом банка и в случае форс мажора при краже карты и невозможностью воспользоваться личным кабинетом для блокировки карты горячей линией воспользоватся не возможно. Пока карту заблокируют — без денег останешся. Проблему решил следующим образом: смс от райфайзена добавил в черный список. С таким отношением становится клиентом данного банка больше не планирую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 грудня 2020, 10:41
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані надходженням СМС повідомлень та неможливістю додзвонитися незручності. На жаль, іноді, дійсно, виникають черги на лінії, що пов'язано з неочікуваним збільшенням дзвінків. Будемо Вам дуже вдячні, якщо Ви все ж таки перетелефонуєте пізніше з номера телефона, на який надходять СМС повідомлення, оскільки на сайті не можемо прийняти заяву на відключення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися