Безобразное отношение к клиентам!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 18 грудня 2020, 16:30
- #
- Корисний коментар
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Маємо інформацію, що з Вами зв'язалися представники відділень, в яких Ви отримували послуги, для пояснення ситуацій та принесення вибачення. Інформація, отримана від Вас відносно недоліків в обслуговуванні, буде використана для вдосконалення роботи відділень . Дякуємо Вам, та сподіваємось, що в подальшому обслуговування в Банку буде залишати у Вас лише приємні враження.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Райфайзен за последние 8 лет, что я ним, превратился из образцового банка в
Банк, из которого надо бежать!
Оператор назначает встречу в банке, при этом банк к этому времени не готов, приходите после обеда!
При получении денег с валютного счёта или просто при обмене, доллары необходимо проверять ТЩАТЕЛЬНО. Могут подсунуть такие купюры, которые никто не примет и даже они сами!
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp