Мінфін - Курси валют України

Встановити

Считая клиентов дураками, Банк наживается на маленьких суммах

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Allinclude 12 грудня 2020, 11:43
Про то как настойчиво навязывают кредит, я не буду много описывать. Просто скажу, что обычно это похоже на «Ну пожалуйста, ну оформите кредитную карту, даже если Вам кредит не нужен». Но это не самое неприятное. Больше всего меня раздражает то, что клиента пытаются как-то обмануть на очень маленьких суммах. Но если учесть количество обманутых клиентов, то итоговая сумма может быть внушительной. Сейчас речь идёт о бонусах по программе ЩЕ. Уже не первый раз замечаю, что бонусы начисляют не со всех оплат. И только после обращения в поддержку — бонусы все-таки начисляются. Почему я должна следить за этим и выпрашивать свои бонусы? Очень неприятно, что Банк имеет такое отношение к своим клиентам и считает их дураками…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 грудня 2020, 12:09
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності, які виникли в процесі користування бонусною програмою. На жаль, дійсно, були випадки коли бонус не нарахувався своєчасно. При цьому, уповноважений підрозділ донараховує такі бонуси не залежно від того, звернувся Клієнт самостійно чи ні, а також ми робимо все можливе, щоб нормалізувати роботу програми. Що стосується нав'язливих пропозиції кредитів, ми спробуємо проаналізувати консультації та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 грудня 2020, 17:36
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування. В проаналізованих телефонних дзвінках Вас, дійсно, інформували про можливість оформлення кредитних продуктів, при цьому оператори не наполягали на такому оформленні, не вмовляли його здійснювати. Запевняємо Вас, що в Інформаційному центрі постійно ведеться робота щодо навчання операторів презентувати продукт так, щоб розмова була комфортною для Клієнта і, у разі відмови Клієнта, не здійснювати тиску. Також, враховуючи те, що ситуація з нарахуванням бонусів завдала Вам незручностей, ми прийняли рішення, в якості вибачення, нарахувати Вам додаткові бонуси, однак на це потрібно трохи більше часу.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
16 грудня 2020, 17:36
#
Корисний коментар
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування. В проаналізованих телефонних дзвінках Вас, дійсно, інформували про можливість оформлення кредитних продуктів, при цьому оператори не наполягали на такому оформленні, не вмовляли його здійснювати. Запевняємо Вас, що в Інформаційному центрі постійно ведеться робота щодо навчання операторів презентувати продукт так, щоб розмова була комфортною для Клієнта і, у разі відмови Клієнта, не здійснювати тиску. Також, враховуючи те, що ситуація з нарахуванням бонусів завдала Вам незручностей, ми прийняли рішення, в якості вибачення, нарахувати Вам додаткові бонуси, однак на це потрібно трохи більше часу.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Считая клиентов дураками, Банк наживается на маленьких суммах