Мінфін - Курси валют України

Встановити

Погане враження про банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Доброго дня.
Сьогодні звернувся в Банк і дуже розчарувався в його обслуговуванні…
Працівники що на касі що на видачі і пройому документів хамлять і насміхаються з людей і це я зараз не тільки про себе… за той час поки я стояв в черзі спостерігав шо ті «професіонали» роблять
Тим баче вони не знають своєї роботи
Їх питаєш вони не знають що відповісти… починають мммкати
І зараз читаючи інші відгуки бачу що не тільки я один недовольний обслуговуванням даного віділення банку
Надіюсь мою критику приймуть до уваги
І приймуть добре рішення
Дякую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 грудня 2020, 20:43
Доброго вечора! Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу працівників відділення Банк. Дозвольте нам детально розібратися в ситуації та, в разі необхідності, вжити заходів для запобігання подібному у майбутньому. Для цього просимо Вас в особистих повідомленнях вказати своє ПІБ та ідентифікаційний номер та, по можливості, детально описати ситуацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися