Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не відповідають за свої слова!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
anastasia47 3 грудня 2020, 11:08
Замовила карту ще 13.11.2020, казали карта буде протягом 5 днів, я чекала. Далі сказали, в загальному 10 днів, але на той момент пройшло 13, на сьогонійшній день пройшло 20днів кажуть, вона в дорозі, що?? Просять зробити тимчасову, але додають, що карта вже повинна буде готова, тоді сенс тимчасової?!
Будь ласка, кажіть людям, так як є, я вже не можу чекати!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 грудня 2020, 11:12
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності. Зазвичай картка доставляється у відділення протягом 10 робочих днів, а тимчасову можна отримати в будь-якому відділенні і виконувати за допомогою неї всі необхідні операції. Просимо Вас вказати у особистих повідомленнях свій ІПН, ми перевіримо в чому причина такої затримки.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 3 грудня 2020, 17:39
Доброго дня!
Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Маємо інформацію, що Ви сьогодні відвідали відділення, де отримали неіменну картку, пояснення з приводу причини затримки доставки Вашої картки та вибачення від працівників відділення.
Запевняємо Вас, що ми робимо все можливе для того, щоб обслуговувати Клієнтів у звичайному режимі, але, на жаль, іноді тимчасове закриття відділення в зв’язку з пандемією може завдати деяких незручностей. Просимо з розумінням поставитись до виниклої ситуації.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
3 грудня 2020, 17:39
#
Корисний коментар
Доброго дня!
Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Маємо інформацію, що Ви сьогодні відвідали відділення, де отримали неіменну картку, пояснення з приводу причини затримки доставки Вашої картки та вибачення від працівників відділення.
Запевняємо Вас, що ми робимо все можливе для того, щоб обслуговувати Клієнтів у звичайному режимі, але, на жаль, іноді тимчасове закриття відділення в зв’язку з пандемією може завдати деяких незручностей. Просимо з розумінням поставитись до виниклої ситуації.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися