Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не рекомендую банк Аваль

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
29102007 27 листопада 2020, 0:24
Нікому не рекомендую Сквирське відділення банку!
Керівник відділення нагла, брехлива, неприємна людина…
Суть проблеми в тому, що у цьому відділенні банку відкритий рахунок покійного діда.
Я подала всі необхідні документи для того щоб мені надали виписку по рахунку так як у мене з'явилися сумніви щодо переказів по рахунку…
Керівник банку назвала заповіт фількиною грамотою і без будь яких нормальних пояснень не надала мені документ… далі звернулася на гарячу лінію, де півдня мені розповідали, що формують запити, які їм важливі клієнти і в кінці кінців сказали, що я не туди звернулася…
Далі поїхала в інше відділення, але написала заяву, де попросила надати мені все таки виписку…
Чекаю відповіді, але час для мене важливий і надіюсь, що швидко отримаю відписку…
На жаль, я не бачу того, що ви постійно говорите і пишете, а саме: як ви цінуєте своїх клієнтів)))
Просто сміх, а не банк
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 листопада 2020, 0:34
Доброї ночі! Інформація по рахунку померлого Клієнта може бути надана Банком на запит нотаріуса або спадкоємцям на підставі свідоцтва про право на спадщину. На жаль, такі вимоги законодавства, яких Банк неухильно дотримується. Стосовно обслуговування у відділенні, ми перевіримо надану Вами інформацію та повідомимо про результат, якщо зазначите у особистих повідомленнях своє прізвище та ім'я, а також данні померлого Клієнта.

З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 30 листопада 2020, 12:06
Доброго дня! На жаль, встановлено, що Вами не надані документі, на підставі яких Банк може повідомити рух коштів по рахунку померлого Клієнта. Інформація щодо причин неможливості надання виписки, а також щодо того, які документи потрібні, Вам надавалася працівниками відділення та оператором Інформаційного центру (після консультації з юридичним підрозділом). Порушень стандартів обслуговування під час надання Вам консультації не встановлено. Додатково Вам буде надіслана відповідь на Ваше письмове звернення у встановлені законодавством терміни. 
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 27

+
+1
corsww
corsww
27 листопада 2020, 5:49
#
Банку. Вы если отмораживаетесь то хоть формулировку меняйте. Ну или очки одевайте если не добачаете. Клиент вам внятно и понятно написал. Подала ВСЕ НЕОБХОДИМЫЕ ДОКУМЕНТЫ. То есть думаю и документ о праве наследства тоже. А вы пишете чушь про вимоги законодавства. Не находите что выглядит как то глупо? Или солидности добираете дурацкими формулировками. Так вынужден вас огорчить добираете только смеха и глупости.А не проще извинится перед человеком и просто ему помочь?
+
+20
Lesika1
Lesika1
29 листопада 2020, 11:58
#
Скоріш за все було надано не свідоцтво про право на спадщину, а заповіт. А це зовсім різні документи. На підставі заповіту ніхто нічого в банку не надасть
+
+5
corsww
corsww
29 листопада 2020, 19:27
#
Вы пожалуйста не несите бред.Давайте в глупости предположим что автор принесла фотографию умершего родственника. Вам ясно написали ВСЕ НЕОБХОДИМЫЕ документы. Повторил для тех кто в танке. И не надо домысливать чуши. А просто внимательно читать не придумывая с головы бреда.
+
0
29102007
29102007
30 листопада 2020, 21:23
#
Дякую за підтримку! Для мене вона дуже важлива! З роботами тяжко людині говорити,бо можна з ума зійти! Я й так пережила нервовий стрес із за цієї справи,зараз лікуюсь і займаюсь далі.... Збираю фількині грамоти....для суду
+
+5
IvanPetrov
IvanPetrov
30 листопада 2020, 23:37
#
Проблема в том, что полнота пакета необходимых документов в данном отзыве оценивалась клиентом, то есть субъективно. В отзыве указано, что начальник отделения назвала завещание «филькиной грамотой», видимо, оно предоставлялось. Свидетельство о праве на наследство упомянуто клиентом не было. Что касается запроса нотариуса, то информацию (в предусмотренном законом объеме) в ответ на него банк может предоставить только нотариусу, но не третьим лицам.
+
0
29102007
29102007
1 грудня 2020, 19:11
#
Сьогодні прийшла відповідь нотаріусу,що це банківська таємниця
+
0
29102007
29102007
5 грудня 2020, 12:05
#
Дякую,що турбуєтесь! Ми надали свідоцтво права на спадщину за заповітом! Поки нотаріус чекала відповіді з банку,то час йшов. Ми і тоді мали на законних підставах ідентифікувати особу спадкоємця! Залишок на рахунку- це не таємниця банку? Але нам розкрили її. Дуже хотіли щоб зняли ті сльози! А Баба Яга проти! Поки не отримаю відповіді з банку і виписки по рахунку цей конфлікт ніяким чином,маю на увазі мирний шлях,не вирішиться! Це ж банк,а не шарашніна кантора з фількиними грамотами)
+
0
29102007
29102007
30 листопада 2020, 21:19
#
Давала запит від нотаріуса! Просто тягнуть час і відписки дають....
+
0
29102007
29102007
2 грудня 2020, 8:23
#
Люди добрі! І копію заповіту давала,і статут,і запит від нотаріуса...... В мене нестандартна ситуація про яку їм неодноразово розказувала.... Вже сьогодні чи на днях отримаю свідоцтво нотаріальне
+
0
29102007
29102007
3 грудня 2020, 8:27
#
Свідоцтво вже є! Сьогодні х ним піду в банк)
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
30 листопада 2020, 12:06
#
Корисний коментар
Доброго дня! На жаль, встановлено, що Вами не надані документі, на підставі яких Банк може повідомити рух коштів по рахунку померлого Клієнта. Інформація щодо причин неможливості надання виписки, а також щодо того, які документи потрібні, Вам надавалася працівниками відділення та оператором Інформаційного центру (після консультації з юридичним підрозділом). Порушень стандартів обслуговування під час надання Вам консультації не встановлено. Додатково Вам буде надіслана відповідь на Ваше письмове звернення у встановлені законодавством терміни. 
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
+
0
29102007
29102007
30 листопада 2020, 20:38
#
Я Вам надала запит в банк від нотаріуса! І ще надала відписку нотаріуса- лист роз'яснення! Свідоцтва на право спадщини за заповітом ще не отримали так як це судова справа! А суди можуть тривати роками ... Як і відповіді ваших працівників- роботів! Більш за все,що з поліції будуть робити вам запити на інформацію,якщо на мої звернення Ви не реагуєте! З повагою до Вас,Ваш клієнт))))))))
+
+5
IvanPetrov
IvanPetrov
30 листопада 2020, 23:43
#
Вот полиции, суду, прокуратуре в рамках расследования банк обязан предоставить исчерпывающую информацию. Если идет следствие, то заявите ходатайство следователю о запросе необходимой информации у банка, обязательно приобщив копию ответа банка (как подтверждение невозможности самостоятельного предоставления доказательств). Если дело уже в суде - аналогичное ходатайство подайте в суд.
+
0
29102007
29102007
1 грудня 2020, 2:10
#
Спасибо за советы! Дело ещё не рассматривают! Мы только определись с адвокатом и он изучает дело. Я самостоятельно пыталась взять,то что могу по закону. В выписке есть доказательства моих слов,поэтому и морочат голову и рассказывают мне про филькины грамоты))))
+
0
29102007
29102007
30 листопада 2020, 20:47
#
Добре,що знаєте термін « встановлені законодавством терміни» Було до Вас усне звернення і було два питання! На які не надали відповідь до цих пір! А терміни вже пройшли..... Як проходять справи відносно перевірки службою безпеки дій і слів керівника банку??? Обгрунтуйте слова керівника відділення банку:де вона каже,що заповіт покійного клієнта Вашого банку-це фількина грамота! Ви переглянули відео,де я зі своєю мамою на консультації у керівника банку,яка бідна навіть з поломаною рукою їде на роботу,бо дуже любить її? Які Вам потрібно ще надати документи для отримання виписки в такій ситуації?
+
0
29102007
29102007
30 листопада 2020, 21:14
#
Мороз и солнце; день чудесный! Еще ты дремлешь, друг прелестный - Пора, красавица, проснись: Открой сомкнуты негой взоры Навстречу северной Авроры, Звездою севера явись! А.С. Пушкин автор (если что)
+
0
29102007
29102007
1 грудня 2020, 19:14
#
Я ж запитала: які ще документи принести! Я принесла всі документи,які назвала працівниця банку. Перегляньте відео,де вона сказала залишок на рахунку і що не надасть виписку! Замість того щоб сканувати мами документи,вона зробила копії і пішла до керівника банку! При цьому вони були не вічливі і говорила,що наші документи -фількина грамота! Я бачу,що ваші відповіді фількині грамоти,а не заповіт мого діда!
+
0
29102007
29102007
3 грудня 2020, 12:24
#
Тільки що була в відділенні банку з оригіналом свідоцтва права на спадщину! Виписку по рахунку не надали! Керівник Сквирського відділення банку на лікарняному
+
0
29102007
29102007
5 грудня 2020, 12:06
#
Дякую за турботу)
+
0
29102007
29102007
30 листопада 2020, 21:01
#
Я ще раз повторюю! Я не робот,а людина! Я принесла всі документи,які сказала принести працівниця банку! Я принесла,вона сказала з мамою потрібно приїхати! Мама приїхала,а мами документи не сканували,як мали зробити,а зробили ксерокопію і понесли до непорядного керівника,яка сказала,що це фількина грамота! Шановні!!!!!! Мій покійний дід був дуже розумною людиною і шанованою! Він написав заповіт на свою дочку! Не на вас,не на вашого керівника,не на людину,яка намагається вкрасти те,що мій дід любимий заробляв,тому для нас це дуже важливий документ! На жаль,я просила діда написати на мене,але він обрав маму! Тому поки що прошу у вас,як довірена особа своєї мами! Віднесіться до мого прохання по людськи,а не по свинячому! Повторюю ще раз! Які ще потрібно документи,я Вам надам! Я доведу цю справу до кінця!!!! Що юридичною,що адвокатською підтримкою я забезпечена! Не пишіть фількиних грамот,бо це буде використано в суді,як доказ!
+
0
29102007
29102007
30 листопада 2020, 21:07
#
Запит нотаріуса я особисто носила в банк!!!! Можу ще раз Вам його показати! В мене є копія з відміткою Вашого банку
+
0
29102007
29102007
30 листопада 2020, 21:12
#
Про те,що нотаріус має робити не так,я знаю! Я занесла в банк його особисто! Якось не дуже вічливо мене і того разу прийняли! Довівши мене до нервового стресу!!!! З повагою до вас банк Аваль,ми дуже цінуємо клієнтів,ми дуже хвилюємось за вас.... Ми доведемо вас до смерті! Людяності вам,шановні роботи!
+
0
29102007
29102007
1 грудня 2020, 18:46
#
Запит Вам надав нотаріус! Ви відповіли,що це банківська таємниця! То що ще рекомендуєте зробити на даному етапі?
+
0
29102007
29102007
3 грудня 2020, 20:12
#
Як Вам! Шановні! Прислати Свідоцтво права власності!!! Бо виписку не отримала.....
+
0
29102007
29102007
3 грудня 2020, 20:23
#
На даний момент! Гаряча лінія банку Аваль переключила мене на тел:+380684900888
+
0
29102007
29102007
3 грудня 2020, 20:24
#
На жаль,прочитала відгуки про цей номер....почитайте й Ви! Хто бажає зла чи добра...
+
0
29102007
29102007
4 грудня 2020, 23:56
#
03.12.2020були в відділенні банку, в м. Київ. Подали свідоцтво права на спадщину за заповітом на дану юр особу! Знову написали заяву, де прохали надати виписку за минулий період. На жаль, виписку не отримали! Керівник «попросила» статут і витяг з ЄДР. Я не зовсім зрозуміла навіщо їм ці документи так як вони мають право надавати будь які запити в державні органи…Я зробила витяг, статут поки готують юристи! Надіюсь, що нададуть відповідь і можливо виписку без статуту))))Поки конфлікт не вирішений! Банк діє, керуючись чинним законодавством і банківською таємницею
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися