Мінфін - Курси валют України

Встановити

Погана робота відділення

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pikachu74 26 листопада 2020, 14:21
На рахунок безкоштовного зняття готівки в будь-якому іншому банкоматі — це не правда, як було повідомлено працівником банку, за кожне зняття готівки є комісія у 3 грн плюс 100% є ще скрита комісія % від суми зняття готівки в іншому банкоматі. Далі якщо ви так піклуєтесь про ваших клієнтів, чому ваші працівники замість того щоб як найшвидше замінити банкомат, просто кудись розчинились? І тепер про тех підтримку, сама складська тех підтримка з усіх банків, слухавку не беруть, а тут у відповідях пишуть, що типу в них багато звернень, і в цьому випадку вони водять в оману. Такого скоцького відношення немає більше ні в якому банку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 листопада 2020, 14:30
Доброго дня! «Прихованих» комісій Банк не має взагалі, всі комісію утримуються виключно у випадку, якщо таке передбачено Тарифами з якими можна ознайомитись на сайті Банку, за посиланням https://www.aval.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tarifi-na-obslugovuvannya, обравши пакет послуг, на якому обслуговується Ваш картковий рахунок. Стосовно надання консультацій у телефонному режимі, на жаль, дійсно іноді може утворюватись тимчасова черга, зазвичай це пов'язане з неочікуваним збільшенням звернень. Просимо Вас зачекати з'єднання з оператором або написати своє питання в чаті системи «Райффайзен онлайн». Стосовно заміни/відновлення працездатності банкоматів, докладаємо зусиль для вирішення питань в стислі терміни.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися