некомпетентный персонал и скрытые условия (Вопрос решен, 06.11.2020)
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Якщо кошти зараховані на карту, це не означає, що вони зараховані на рахунок. Про це детально можно прочитати у правилах на сайті. Нажаль, така ситуація не лише в Авалі. З такою ж проблемою я стикнулась в іншому державному банку. І тепер, перш ніж відправити кошти з картки на депозит я уважно дивлюсь у виписку.
На сайті банку, в розділі - документи-приватним особам- правила обслуговування - стр 31.«3.4. У разі поповнення Карткового рахунку за допомогою банкомату з використанням Платіжної картки, з використанням
Системи «Райффайзен Онлайн», або шляхом здійснення з використанням Платіжної картки в мережі Інтернет/в банкоматі
операції переказу коштів за реквізитами платіжної картки отримувача (послуга «переказ з картки на картку»), кошти доступні
для здійснення видаткових операцій по Картковому рахунку з використанням Платіжної картки негайно (в режимі реального
часу). При цьому, фактичне зарахування коштів на Картковий рахунок Клієнта здійснюється не пізніше трьох Робочих днів з
дати здійснення операції.»
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 4 листопада 2020, 15:54
- #
- Корисний коментар
Доброго дня! Дякуємо за очікування відповіді. Проаналізувавши консультації, які Вам надавалися, ми прийняли рішення про повернення утриманої суми в порядку виключення. Запевняємо, що завжди прагнемо знаходити варіант вирішення будь-яких питань на користь Клієнта, але, на жаль, для виконання повернення потрібен час. Крім того, просимо Вас детально ознайомитись з Правилами банківського обслуговування, які розміщені за посиланням: https://www.aval.ua/storage/files/pravila-ri-25102020.pdf. В пункті 3.4. Правил зазначено, що у разі поповнення Карткового рахунку за допомогою банкомату з використанням Платіжної картки, з використанням Системи «Райффайзен Онлайн», або шляхом здійснення з використанням Платіжної картки в мережі Інтернет/в банкоматі операції переказу коштів за реквізитами платіжної картки отримувача (послуга «переказ з картки на картку»), кошти доступні для здійснення видаткових операцій по Картковому рахунку з використанням Платіжної картки негайно (в режимі реального часу). При цьому, фактичне зарахування коштів на Картковий рахунок Клієнта здійснюється не пізніше трьох Робочих днів з дати здійснення операції. В подальшому для запобігання подібних ситуацій, просимо, з метою перевірки зарахування коштів на рахунок, перевіряти виписку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Всі курси банку |
ситуация следующая: перевел деньги с другого банка 25 октября, райффайзен онлайн радостно отрапортовал о поступлении денег в этот же день и я их отправил на депозит Универсальный бессрочный, 26 октября с меня списали деньги с указанием «% сплачені за перевищення кредитного ліміту». В банке мне тыкают выписку и говорят «система не видела денег». Непонятно почему тогда райффайзен онлайн молча выполнил перевод на депозит? На горячей линии прямо говорят «деньги не вернем» и отвечают крайне обтекаемо, оперируют терминами «большая сумма»/«подождать некоторое время» а конкретизировать от какой цифры начинается «большая сумма» или что они вкладывают в понятие «некоторое время» сказать не могут. Уважаемые(пока еще) представители банка, убедительная просьба решить ситуацию иначе буду вынужден искать более компетентный банк, ведь все что я вынес из общения с колл-центром и сотрудниками отделения — это то что я абсолютно не застрахован от ситуации, когда банк заберет мои деньги и сошлется на «систему». В других банках таких проблем не наблюдается и если мобильный банкинг показывает что мои деньги зачислены то я могу ими пользоваться сразу.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp