Мінфін - Курси валют України

Встановити

Тех підтримка

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pikachu74 23 жовтня 2020, 12:31
Чекав десять хв на лінії, потім хтось підняв слухавку, сказав, щось не внятне і одразу її поклав, «найкраща» тех підтримка з усіх банків.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 жовтня 2020, 12:36
Доброго дня! На жаль, наразі, спостерігається різке збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Дуже прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час, робимо все можливе, для того, щоб ситуація нормалізувалась в найкоротший строк. Приносимо вибачення за завдані незручності. Додатково просимо вказати номер, з якого телефонували (в особистих повідомленнях), перевіримо чому було завершено дзвінок. В разі, якщо користуєтесь системою «Райффайзен онлайн», можете викласти своє питання в чаті системи, спробуємо допомогти.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися