Дають некоректну інформацію
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Дякую за відповідь, до цього мав тільки позитивний досвід роботи з банком. Номер телефону вказав у заявці.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 26 жовтня 2020, 17:04
- #
- Полезный комментарий
Доброго дня!
Приносимо вибачення за необхідність очікування та завдані незручності. На жаль, сталося непорозуміння через те, що працівник відділення, який консультував оператора, не уточнив інформацію про наявність в день звернення менеджера, який володіє англійською, на робочому місці. В той же час, при зверненні англомовного Клієнта працівники доклали максимум зусиль, щоб залагодити неприємну ситуацію та задовольнити потреби Клієнта. Запевняємо, що цей випадок не залишився без уваги та с працівниками проведено роботу з метою недопущення подібного у майбутньому. Повторно приносимо вибачення та сподіваємось, що в подальшому враження від обслуговування в Банку будуть лише приємними.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Приносимо вибачення за необхідність очікування та завдані незручності. На жаль, сталося непорозуміння через те, що працівник відділення, який консультував оператора, не уточнив інформацію про наявність в день звернення менеджера, який володіє англійською, на робочому місці. В той же час, при зверненні англомовного Клієнта працівники доклали максимум зусиль, щоб залагодити неприємну ситуацію та задовольнити потреби Клієнта. Запевняємо, що цей випадок не залишився без уваги та с працівниками проведено роботу з метою недопущення подібного у майбутньому. Повторно приносимо вибачення та сподіваємось, що в подальшому враження від обслуговування в Банку будуть лише приємними.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.65 | 43.6 |
USD | 41.1 | 41.64 |
Всі курси банку |
Ми приносимо Вам наші вибачення за те, що така ситуація мала місце. Нам прикро, що Ви витратили власний час у зв'язку з отриманням некоректної інформації. Дуже хочемо розібратися та вжити заходи, направлені на запобігання подібному в майбутньому.
Для цього просимо Вас у особистих повідомленнях вказати номер, з якого телефонували до Інформаційного центру.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Приносимо вибачення за необхідність очікування та завдані незручності. На жаль, сталося непорозуміння через те, що працівник відділення, який консультував оператора, не уточнив інформацію про наявність в день звернення менеджера, який володіє англійською, на робочому місці. В той же час, при зверненні англомовного Клієнта працівники доклали максимум зусиль, щоб залагодити неприємну ситуацію та задовольнити потреби Клієнта. Запевняємо, що цей випадок не залишився без уваги та с працівниками проведено роботу з метою недопущення подібного у майбутньому. Повторно приносимо вибачення та сподіваємось, що в подальшому враження від обслуговування в Банку будуть лише приємними.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp