Там нет специалистов. ну по крайней мере в Херсоне
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Ось і чудно, одним неадекватним клієнтом менше буде ))) якщо ви таке дозволяєте собі писати на сайті, тільки можу уявити як ви себе по хамськи вели у відділенні.
Те, що у вас «золота карта» жодних переваг вам на хамство не дає!
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 19 жовтня 2020, 17:53
- #
- Корисний коментар
Доброго дня! Приносимо вибачення за виниклу ситуацію. Маємо інформацію, що користування рахунком відновлено. З Вами неодноразово намагалися зв'язатися в телефонному режимі працівники відділення для принесення вибачення та надання роз'яснень. Нам прикро, що даний випадок залишив негативне враження про обслуговування в Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.65 | 43.6 |
USD | 41.1 | 41.64 |
Всі курси банку |
вулиця Лавреньова, 8
0800 500 500
Круглосуточно
День второй: в отделении уже знают о жалобе, (маска на мне) проверяют паспорт, код итендификационный, место работы, рост вес, количество зубов и наличие яиц и говорят « у Вас все хорошо!» А вашу проблему решат на горячей линии. Иду домой и звоню на горячую линию « так Вам надо написать заявление о изменении параметров счета в отделении банка!» Старшая отделения похоже была не в курсе… Вопрос!!! — А чо это за банк, где я (клиент с золотой картой) должен работать секретаршей? Третий день будет проше, зайду, разобью лицо старшей и положу член на этот банк вместе с их «золотой картой». И никаких заявлений о закрытии счета писать не буду… Но!!! третий день будет не завтра, а по моему усмотрению. Но что это за сотрудники у такого банка, тут не надо комментариев, ОНИ НЕ ЗНАЮТ СВОЕЙ РАБОТЫ. Представляете, я должен сказать начальнику отделения, что она должна принять от меня заявление на изменение параметров счета! НЕ ВЕРЬТЕ АВАЛЮ И ИХ ЗОЛОТЫМ КАРТАМ!!!
З повагою
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp