Мінфін - Курси валют України

Встановити

Качество обслуживания

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
v2alex 12 жовтня 2020, 18:27
Відділення за адресою: Херсон, вул. Лавреньова, 8
Как владелец «Золотой карты» не могу дозвониться до оператора, в том числе и 0800 500 500. Пришел в местное отделение ул. Лавренева 8. Херсон без маски, посетителей нет, девочки тупо чешут себе байки. Отказались разговаривать, требуя прийти в маске. ( скучно им без грабежей, похоже). На просьбу обеспечить меня маской за мой счет на основании Постановления КМУ від 02 квітня 2020 р. № 255 посмеялись и отказались обслуживать. Вышел, купил маску, вернулся, а отделение закрыто ( время 16.40). Время работы отделения: Адрес: вулиця Лавреньова, 8, Херсон, Херсонська область, 73009
Время работы:
Круглосуточно (списано с Гугла)
Благодарен за андреналин и качество обслуживания владельца золотой карты в отделении банка и на гарячей линии банка. Чтобы всех работников банка так обслуживали во всех заведениях на территории Украины. Не верьте рекламе Аваля о преимуществах золотой карты, это обман.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 жовтня 2020, 18:30
Доброго вечора! Дякуємо за Ваш відгук, надамо коментарі найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 жовтня 2020, 18:47
Дякуємо за очікування відповіді. Стосовно черги до Інформаційного центру, приносимо Вам вибачення, наразі, дійсно, спостерігається різке збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Для пріоритетного з’єднання рекомендуємо телефонувати з фінансового номера, це скоротить час очікування. Крім того, Ви можете написати нам в чаті (до 20-00), допоможемо у вирішенні Вашого питання. Стосовно роботи відділення, маємо повідомити, що актуальний графік розміщено на нашому сайті за посиланням: https://www.aval.ua/viddilennya. За коректність та актуальність інформації, яка викладена на сторонніх сайтах, Банк відповідальності не несе.  При цьому, вказане Вами відділення, працює до 17-30 та, згідно отриманої інформації, сьогодні  о 16-40 здійснювалось обслуговування Клієнтів. Що стосується необхідності знаходитися у відділенні в масці, на жаль, змушені повідомити, що у зв'язку з впровадженням жорстких карантинних заходів на території України, ми змушені відмовити клієнтам відвідувати відділення без засобів індивідуального захисту. Це необхідний захід, рекомендований МОЗ України для безпеки клієнтів і співробітників Банку.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 9

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
12 жовтня 2020, 18:47
#
Корисний коментар
Дякуємо за очікування відповіді. Стосовно черги до Інформаційного центру, приносимо Вам вибачення, наразі, дійсно, спостерігається різке збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Для пріоритетного з’єднання рекомендуємо телефонувати з фінансового номера, це скоротить час очікування. Крім того, Ви можете написати нам в чаті (до 20-00), допоможемо у вирішенні Вашого питання. Стосовно роботи відділення, маємо повідомити, що актуальний графік розміщено на нашому сайті за посиланням: https://www.aval.ua/viddilennya. За коректність та актуальність інформації, яка викладена на сторонніх сайтах, Банк відповідальності не несе.  При цьому, вказане Вами відділення, працює до 17-30 та, згідно отриманої інформації, сьогодні  о 16-40 здійснювалось обслуговування Клієнтів. Що стосується необхідності знаходитися у відділенні в масці, на жаль, змушені повідомити, що у зв'язку з впровадженням жорстких карантинних заходів на території України, ми змушені відмовити клієнтам відвідувати відділення без засобів індивідуального захисту. Це необхідний захід, рекомендований МОЗ України для безпеки клієнтів і співробітників Банку.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
+
0
v2alex
v2alex
13 жовтня 2020, 21:16
#
Был в отделении сегодня. Проверили паспорт, код, вес,рост, наличие последних зубов и сказали все хорошо.Но на этом и закончилось, Звоню опять на горячую линию и слышу: « так заявление надо было написать об изменении параметров счета» Так  я теперь завтра должен пойти опять в банк и доложить об этом? Я так и сделаю, но вначале разобью лицо старшей этого отделения. Она свою работу не знает, а я должен бегать (три дня к ней) чтобы тупую овцу научить что ей надо делать?
+
0
v2alex
v2alex
12 жовтня 2020, 19:41
#
В ответе ничего нет по выполнению Постановы КМУ № 255 от 02.04.2020 об обеспечении мед.масками на территории банка и почему в рабочее время отделение не работает с клиентами?. А по сути того, зачем меня меня в банк понесло, разберемся после моего повторного появления в отделении банка.
+
0
infrared
infrared
13 жовтня 2020, 7:48
#
В этом отзывы прекрасно всё. От требований выдавать бесплатно маску и требования ультра вип обслуживания с «золотой картой»(которую пожет позволить себе даже школьник) до «круглосуточной работы банка». Вы бы повнимательнее посмотрели на гугл картах хоть, что там иконка банкомата, а не банка.
+
0
v2alex
v2alex
13 жовтня 2020, 21:05
#
Там отделение банка с персоналом из 4 тел в смену. Были бы Вы повнимательнее, то рассмотрели бы.
+
0
Lesika1
Lesika1
13 жовтня 2020, 18:27
#
Шановний, читайте - Роз’яснення щодо нових обмежувальних заходів на період карантину Департамент комунікацій Секретаріату Кабінету Міністрів України, опубліковано 04 квітня 2020 року . Банк не має Вас забезпечувати маскою!
+
0
v2alex
v2alex
13 жовтня 2020, 21:08
#
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 02 квітня 2020 р. № 255
Київ
Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211

Кабінет Міністрів України постановляє:
Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 896) — із змінами, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 16 березня 2020 р. № 215, від 20 березня 2020 р. № 242, від 25 березня 2020 р. № 239 та від 29 березня 2020 р. № 241, зміни, що додаються.
        Прем’єр-міністр України                                   Д. ШМИГАЛЬ
+
0
Lesika1
Lesika1
14 жовтня 2020, 9:20
#
Ще раз! Читайте роз'яснення від квітня 2020. Банки і магазини нічого Вам не зобов'язані!!!
+
0
Lesika1
Lesika1
14 жовтня 2020, 9:21
#
Не 02.04.2020, а 04!!!!.04.2020
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися