Нараховує % за так зване «користування кредитом»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
- +
- +27
- Volodymyr Dozirtsiv
- 6 жовтня 2020, 18:21
- #
Тут ви неправі.
Ви зробили переказ з картки на картку. Він справді по регламенту може зарахуватись аж на третій робочий день.деякі банки спеціально так роблять і зараховують аж в останній момент
Вам треба було зробити платіж по реквізитам або поповнити картку готівкою в автоматах банку
Що ж виходить?
Банкам, законодавчо дозволено, нараховувати % Клієнтам, на свою користь, за рахунок затримки проведення платежу?
Сам банк зафіксував, що отримав гроші 19.09.2020, а опрацював лише 21.09.2020 :
19.09.2020
5120 70•• •••• 2277 Безготівкове зарахування. P24 CR MD UA DN-SK
Оброблено: 21.09.2020
N 000,00 ₴
І Ви хочете переконати мене, що я сам винен, що сплатив кошти зручним мені способом, в обумовлений час?
Банкам, законодавчо дозволено, нараховувати % Клієнтам, на свою користь, за рахунок затримки проведення платежу?
Сам банк зафіксував, що отримав гроші 19.09.2020, а опрацював лише 21.09.2020 :
19.09.2020
5120 70•• •••• 2277 Безготівкове зарахування. P24 CR MD UA DN-SK
Оброблено: 21.09.2020
N 000,00 ₴
І Ви хочете переконати мене, що я сам винен, що сплатив кошти зручним мені способом, в обумовлений час?
- +
- 0
- Volodymyr Dozirtsiv
- 7 жовтня 2020, 17:00
- #
Всі платежі п2п (переказ з картки на картку) проходять по сценарію.
1. ви переказуєте кошти і банк отримувач бачить транзакцію але не бачить коштів.
2. за максимум 3 дні банк отримує кошти на рахунок і обробляє транзакцію.
по правилам кредитних карток зазвичай банк хоче побачити кошти не на картці а на рахунку.
тільки приват і моно всеодно на те де побачити кошти - картка чи рахунок. решта банків очікують саме рахунок. і для того щоб не попадати у вашу ситуацію треба або завчасно переказувати на картку або робити платіж на рахунок
для прикладу - в таскомбанку є цілий регламент зарахування коштів. якщо ви проводите платіж сторонніми сервісами то можете чекати 7 діб на зарахування коштів.
раніше їх мобільний додаток взагалі дозволяв проводити платежі з зарахованих коштів на картку, а потім банк заднім числом нараховував комісію за овердрафт (десь біля 4 проц)
тому з переказами з картку на картку треба бути обережними - про необхідність зарахування саме на рахунок вказано в умовах банку.
https://old.tascombank.ua/documents/website_rules_15-11-16.pdf
в цій табличці бачите дві колонки - ви надіялись що достатньо доступність по 1 колонці, а необхідно по другій
1. ви переказуєте кошти і банк отримувач бачить транзакцію але не бачить коштів.
2. за максимум 3 дні банк отримує кошти на рахунок і обробляє транзакцію.
по правилам кредитних карток зазвичай банк хоче побачити кошти не на картці а на рахунку.
тільки приват і моно всеодно на те де побачити кошти - картка чи рахунок. решта банків очікують саме рахунок. і для того щоб не попадати у вашу ситуацію треба або завчасно переказувати на картку або робити платіж на рахунок
для прикладу - в таскомбанку є цілий регламент зарахування коштів. якщо ви проводите платіж сторонніми сервісами то можете чекати 7 діб на зарахування коштів.
раніше їх мобільний додаток взагалі дозволяв проводити платежі з зарахованих коштів на картку, а потім банк заднім числом нараховував комісію за овердрафт (десь біля 4 проц)
тому з переказами з картку на картку треба бути обережними - про необхідність зарахування саме на рахунок вказано в умовах банку.
https://old.tascombank.ua/documents/website_rules_15-11-16.pdf
в цій табличці бачите дві колонки - ви надіялись що достатньо доступність по 1 колонці, а необхідно по другій
- +
- 0
- IvanPetrov
- 8 жовтня 2020, 3:12
- #
Способ действительно удобнее, чем по СЭП, но имеет ряд недостатков. Один Вы уже описали. Второй (не менее существенный) - P2P из Привата в другие банки явно не бесплатный. Если речь идет о крупной сумме, то комиссия будет ощутимой, т.к. в тарифе заложен процент от суммы операции. Лучше потратьте один раз несколько минут времени, сформируйте реквизиты кредитного картсчета в Райффайзен Онлайн и путем копипасты создайте шаблон платежа в П24. Платеж по СЭП через П24 за счет собственных средств стоит вроде бы 3 грн., если память не изменяет. Хоть миллион перечисляйте. Единственное, если платите в последний день, то он должен быть рабочим (и время тоже), поскольку СЭП в режиме 23/7 работает пока не во всех банках и без гарантий.
- +
- 0
- IvanPetrov
- 8 жовтня 2020, 3:18
- #
Способ «готівкою в автоматах банку» по ряду причин тоже весьма рискованный.
Способы, по вероятности своевременного поступления средств на счет близкие к 99,9%, это:
а) пополнение через кассу банка по номеру счёта либо карты (без физического её использования)
б) СЭП (при условии использования правильных реквизитов) в рабочий день и рабочее время.
Даже перечисление между собственными счетами в системе Райффайзен Онлайн иногда подводит.
Способы, по вероятности своевременного поступления средств на счет близкие к 99,9%, это:
а) пополнение через кассу банка по номеру счёта либо карты (без физического её использования)
б) СЭП (при условии использования правильных реквизитов) в рабочий день и рабочее время.
Даже перечисление между собственными счетами в системе Райффайзен Онлайн иногда подводит.
Я ж не за поясненнями сюди прийшов!
А для того, щоб повідомити іншим, що банк поводить себе недобросовісно, по відношенню до Клієнтів.
Я ж не вимагаю списати мені борг, за користування кредитними коштами.
Я вимагаю належного ставлення до платоспроможних клієнтів.
І для того, щоб спільно з іншими Потерпілими від дій банку(-ів), «перекрити» цю можливість (датовану ще аж 2001 роком !!!!!) банкам грабувати порядних клієнтів!
А для того, щоб повідомити іншим, що банк поводить себе недобросовісно, по відношенню до Клієнтів.
Я ж не вимагаю списати мені борг, за користування кредитними коштами.
Я вимагаю належного ставлення до платоспроможних клієнтів.
І для того, щоб спільно з іншими Потерпілими від дій банку(-ів), «перекрити» цю можливість (датовану ще аж 2001 роком !!!!!) банкам грабувати порядних клієнтів!
- +
- 0
- Volodymyr Dozirtsiv
- 7 жовтня 2020, 17:00
- #
Банк нічого не вдіє в даній ситуації бо таке в них програмне забезпечення
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.65 | 43.6 |
USD | 41.1 | 41.64 |
Всі курси банку |
до 20.09.2020 потрібно було внести суму N тис. грн;
19.09.2020 я переказав N тис грн. + 1000 грн. з картки іншого банку;
зайшов в особистий кабінет online aval ua, і переконався, що гроші є на рахунку
19.09.2020 Безготівкове зарахування. P24 Оброблено: 21.09.2020
26.09.2020 в особистому кабінеті помітив списання N тис. грн з позначкою (% сплачені за користування кредитом)
Пояснення банку:
гроші були зараховані тільки 21.09.2020, тому «ви не виконали умови погашення кредиту».
На моє зауваження, що кошти були на рахунках банку ще 19.09, банк цілий тиждень збирав докази своєї правоти, щоб написати мені, що «вони мають право обробляти операції протягом трьох банківських днів» і відповідно, за це нараховувати своїм Клієнтам так звані % за користування кредитом
.
.
.
Якщо ти, або твої знайомі попали в таку ж ситуацію з даним банком, пропоную подати колективний позов до суду, на (нелогічне) неправомірне нарахування % за так зване прострочення погашення.
.
Долучусь до уже існуючого позову, який зараз є на розгляді Суду.
.
Особиста інформація в персональних повідомленнях.
Усі пояснення по Вашому рахунку можна отримати у телефонному режимі в Інформаційному центрі або в чаті системи «Райффайзен онлайн». Нам прикро, якщо обслуговування в нашому Банку завдало Вам незручностей, але запевняємо Вас, що ми дотримуємось умов договору та вимог законодавства.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp