Мінфін - Курси валют України

Встановити

Так и не дождался оператора в коллцентре за 3 звонка и 20 минут ожидания на каждом

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
tim12345 5 жовтня 2020, 13:56
Нужна была консультация по тарифам банка. 3 раза звонил и висел на трубке ожидая оператора по 20 минут. Бесполезно. Музыка играет по кругу и непонятно есть там кто живой или нет и сколько вообще ждать. Решил написать на почту вопрос — получил ответ через неделю тремя бесполезными фразами вместо нормального звонка по телефону с разъяснениями. Похоже нужно искать другой банк. В экстренной ситуации если украли карту или ещё что случилось связаться невозможно ни с кем.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 жовтня 2020, 14:09
Доброго дня! Згодні з Вами, довго очікувати на лінії – це не припустимо і тут немає ніякого сенсу виправдовуватись. Дійсно прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час. Проте маємо на це об’єктивні причини – зазвичай це пов’язано з різким та неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. Ви можете написати своє питання в чаті системи «Райффайзен онлайн», з радістю Вам допоможемо.
З повагою та турботою про Вас,

@RaifHelp

Коментарі - 2

+
0
tim12345
tim12345
5 жовтня 2020, 18:25
#
Я точно так же звонил на прошлой недели и было то же самое. Если у вас резкие скачки в звонках уже больше недели, то это повод задуматься о качестве обслуживания. По почте обслуживание никакое, по телефону как вижу тоже. Здесь же аналогичный бесполезный ответ. В чат я, кстати, пробовал писать - у вас его фактически нет. На главной странице сайта есть кнопка, но ведёт она на почтовую форму.
+
0
tim12345
tim12345
7 жовтня 2020, 13:14
#
Дополню отзыв. В понедельник мною была заказана карта через сайт авяля и вот сейчас среда и до сих пор никто не перезвонил по этому поводу. Непонятно делают ли карту или нет. Пытаюсь дозвониться до операторов и снова ожидание десятками минут с прослушиванием музыки. Хуже обслуживания я ещё не встречал.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Так и не дождался оператора в коллцентре за 3 звонка и 20 минут ожидания на каждом