ОТВРАТИТЕЛЬНО!!!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.82 |
| USD | 41.85 | 42.25 |
| Всі курси банку | ||
По сути:
1. Юр. лица — всех загнали на недоработанную систему клиент банка, которая не имеет смс подтверждения о передвижении по счету и системы подтверждения платежей смс. Тоесть, любой, кто вошел в систему, может перечислить деньги, а вы про это и знать не будете. я уже молчу про то как тупит эта система и сколько нервов и времени приходится тратить на то, чтобы по сто раз кнопку нажимать и ждать ответа от страницы.
2. Физ. лица — если вам пришла смс с кодом подтверждения на проведение платежа — это редкая удача. а чаще всего, смс или не приходит или задерживается. иногда помогает, если ты начинаешь звонить в кол центр со своего номера. тогда тебе скопом наваливают кучу смс м кодом на подтверждение платежей, которые уже пропущены (штук 10).
3. кол центр — ну не может он решить проблемы с неработающей системой. мне сочувствуют и извиняются, но мои скандалы не реагируют (ребят набрали стрессоустойчивых), но помочь ничем не могут. и эпогеем всего этого приходит смс с текстом: "«Вітаємо! оцініть роботу нашого колцентру» с переходом на несуществующую страницу.
Страшо работать в этой стране, если даже последний банк, на который была надежда не может предоставлять услуги на самом необходимом уровне.
Куда идти дальше, с кем работать?
Никому не рекомендую работать с Райфайзен баком АВАЛЬ!
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Над реалізацією смс модуля вже ведеться робота і в подальших оновленнях системи така функція з’явиться. Наразі, звертаємо Вашу увагу, що увійти в систему можна лише маючи ключ ЕЦП і знаючи пароль на нього, шифрування ключів забезпечує високий рівень безпеки. Система постійно вдосконалюється і над продуктивністю системи зараз також працюємо.
Стосовно СМС з кодом підтвердження платежу, на жаль, Ви не вказали період в який спостерігалася дана проблема. Наразі, СМС з кодом формуються та відправляються, інформація щодо їх затримки не надходить. В разі, якщо проблема актуальна і зараз, просимо звернутися до Інформаційного центру або в чаті «Райффайзен онлайн», все перевіримо та спробуємо допомогти.
Щодо оцінки якості роботи колцентру – перевірили, при переході за посиланням, яке було надіслано Вам 01.10 сторінка відкривається.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про обслуговування в Банку, ми врахували зауваження та готові змінюватись. Залишайтесь нашим клієнтом, та, сподіваємось, що неприємні моменти відійдуть у минуле.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp