Мінфін - Курси валют України

Встановити

Нет валюты

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
7945708 15 вересня 2020, 17:20
Відділення за адресою: Одеса, вул. Варненська, 11
Являюсь клиентом банка на протяжении нескольких лет(больше 5 точно), открыт валютный счёт, на который получаю зарплату мужа. Были разные времена, и перебои с валютой. Периодами получала частями. Естественно предварительно всегда звонила в отделение и заказывала сумму! Вот и вчера позвонила, заказала, но меня сразу предупредили, что всю сумму не получу, т.к. в банке валюты нет! Сегодня приехала в отделение, в котором кассир развёл руками и сообщил, что в кассе даже 10$ нет! Объяснение меня вообще убило!: — валюты нет, т.к. в Украину не прилетел самолёт с деньгами, этот самолёт не пустили из-за карантина, и такое положение не только в Райффайзенбанк, а и во всех банках Украины!!! Обслуживаюсь в отделении г.Одесса, ул Варненская 11
Жду объяснения ситуации!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 вересня 2020, 17:52
Доброго дня! Дякуємо за відгук та приносимо вибачення, що дана ситуація завдала Вам незручностей.
Обов'язково перевіримо інформацію та надамо Вам коментарі.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 вересня 2020, 9:52
Доброго ранку! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. За наявною інформацією з Вами зв’язалися працівники Банку в телефонному режимі, принесли вибачення та надали роз’яснення з приводу виниклої ситуації. З працівниками відділення проведено роботу з метою недопущення подібного в майбутньому. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для надання якісних послуг нашим Клієнтам та дуже шкодуємо, що завдали Вам незручностей. Повторно приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
17 вересня 2020, 9:52
#
Корисний коментар
Доброго ранку! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. За наявною інформацією з Вами зв’язалися працівники Банку в телефонному режимі, принесли вибачення та надали роз’яснення з приводу виниклої ситуації. З працівниками відділення проведено роботу з метою недопущення подібного в майбутньому. Запевняємо Вас, що ми докладаємо зусиль для надання якісних послуг нашим Клієнтам та дуже шкодуємо, що завдали Вам незручностей. Повторно приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися