Мінфін - Курси валют України

Встановити

Продолжение «обслуживания»

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fotina291 17 серпня 2020, 21:33
После моего отзыва мне позвонил Александр из банка. Извинился, сказал, что он теперь мой персональный менеджер и чтобы я звонила к нему на номер. Я попросила его сбросить свой номер и информацию по интересующему меня вопросу мне на емейл. Александр клятвенно пообещал. После этого прошел целый день и никто ничего не прислал. Видимо банк и Александр работают по каким-то очень новым стандартам, которые я, в силу своего малого кругозора не могу понять.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 серпня 2020, 22:13
Доброго вечора! Нам дійсно прикро, що така ситуація мала місце і залишила негативне враження про обслуговування в Банку. Запевняємо Вас, що ми все обов'язково перевіримо та надамо коментарі. Якщо Ви зазначите свій ІПН в особистих повідомленнях, номер телефона з якого дзвонили до Інформаційного центру будемо вдячні і зможемо надати коментарі після проведення перевірки.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenHanna 18 серпня 2020, 15:34
Доброго дня!
Ми перевірили інформацію, Дзвінків до Інформаційного центру АТ «Райффайзен Банк Аваль» (як вхідних, так і вихідних) за вказаним Вами номером не встановлено. Просимо Вас проаналізувати до якого саме банку було здійснено дзвінок та адресувати запит за призначенням. Також звертаємо увагу, що встановлення коммунікації з не представиками Банку може призвести до розголошення інформації особистого характеру третій особі. Просимо бути обачними.
Нам прикро, що виникла ситуація, завдала незручностей.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenHanna
Ответ банка
RaiffaizenHanna
18 серпня 2020, 15:34
#
Корисний коментар
Доброго дня!
Ми перевірили інформацію, Дзвінків до Інформаційного центру АТ «Райффайзен Банк Аваль» (як вхідних, так і вихідних) за вказаним Вами номером не встановлено. Просимо Вас проаналізувати до якого саме банку було здійснено дзвінок та адресувати запит за призначенням. Також звертаємо увагу, що встановлення коммунікації з не представиками Банку може призвести до розголошення інформації особистого характеру третій особі. Просимо бути обачними.
Нам прикро, що виникла ситуація, завдала незручностей.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися