Мінфін - Курси валют України

Встановити

Надоедливые звонки, отсутствие уважения к клиентам

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Sergei Nau 14 серпня 2020, 14:31
Являюсь клиентом банка, занимаюсь своими делами и начинают поступать звонки с банка о предложении или услугах своих с неизвестного номера с Херсона, звоню на горячую линию общаюсь с консультантом, прошу меня не беспокоить и не предлагать ничего, если будет необходимость я к ним обращусь, вежливая девушка оставила к описанию в личном деле не пересылать и не звонить мне как к клиенту, тут за пару часов начинает разрываться опять телефон, звоню опять прошу чтобы консультант что-нибудь предпринял, так как это достает, в итоге тот отвечает что потерпите сутки, якобы программа обновляется сутки- уважаемый банк мне от этого лучше, как снимать так вовремя как звонить так сутки, нету уважения к клиентам
Номер телефона который достает
0552448309
Сделал скриншоты и записи, жаль ненайду куда добавить
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 серпня 2020, 14:44
Доброго дня! Перш за все, дозвольте принести вибачення за дану ситуацію. Хочемо пояснити, що дані телефонні дзвінки здійснюються для інформування клієнтів про персональні пропозиції, які були підготовлені Банком.
У випадку, якщо Ви не бажаєте отримувати інформування про персональні пропозиції, напишіть нам в особистих повідомленнях номер Вашого телефону.
Спробуємо врегулювати дане питання для недопущення подібних дзвінків у майбутньому.
З повагою та турботою про Вас,
@ RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 серпня 2020, 14:40
Доброго дня! Перш за все, дозвольте принести вибачення за дану ситуацію. Хочемо пояснити, що дані телефонні дзвінки здійснюються для інформування клієнтів про персональні пропозиції, які були підготовлені Банком.
У випадку, якщо Ви не бажаєте отримувати інформування про персональні пропозиції, напишіть нам в особистих повідомленнях номер Вашого телефону.
Спробуємо врегулювати дане питання для недопущення подібних дзвінків у майбутньому.
З повагою та турботою про Вас,
@ RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
14 серпня 2020, 14:40
#
Корисний коментар
Доброго дня! Перш за все, дозвольте принести вибачення за дану ситуацію. Хочемо пояснити, що дані телефонні дзвінки здійснюються для інформування клієнтів про персональні пропозиції, які були підготовлені Банком.
У випадку, якщо Ви не бажаєте отримувати інформування про персональні пропозиції, напишіть нам в особистих повідомленнях номер Вашого телефону.
Спробуємо врегулювати дане питання для недопущення подібних дзвінків у майбутньому.
З повагою та турботою про Вас,
@ RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Надоедливые звонки, отсутствие уважения к клиентам