Погрози в період карантину сипляться з усіх сторін
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.6436 | 42.7777 |
| EUR | 48.4565 | 50.0713 |
| Всі курси банку | ||
Шановний «банк» платіж проведений 21.07, а погрози і дальше продовжують надходити, якась однобічна толерантність у вас виходить.Клієнт повинен вас зрозуміти, а ви клієнта в період надзвичайної ситуації та карантину ні.
«»«На момент фактичного погашення Ваших кредитних зобов'язань, зазначена у цьому листі заборгованість за Кредитом може бути збільшена відповідно до умов Кредитного договору.
Враховуючи викладене, та керуючись Кредитним договором пропонуємо
НЕГАЙНО СПЛАТИТИ БОРГ ЗА КРЕДИТНИМ ДОГОВОРОМ
Окрім того, за порушення строків повернення Кредиту та сплати процентів, Ви зобов'язані сплатити Банку пеню»«»
А на сайті НБУ кажуть що такого як пеня в період карантину не буде, а ще кажуть що ви один із 30 банків хто йде на зустріч клієнтам щоб вони не опинилися в борговій ямі. Цікаво де обман.
При першій можливості і в першу чергу закрию борг по кредитній картці і розірву зв«язок з вашим банком, є альтернатива на щастя де клієнтоорієнтованість вища і не опускаються до погроз в бік клієнта, не порушують законодавство. Нікому не рекомендую зв»язуватися з вами.
А обслуговування у відділенні це взагалі окрема історія некомпетентності, безвідповідальності, зверхності…
Якщо Ви оплатили заборгованість, але Вам надходять дзвінки, для вирішення ситуації просимо написати нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Зв’язок з банком» — «Повідомлення» в мобільному додатку) або тут в особистих повідомленнях Банку (вказав ПІБ та номер телефона).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Дякуємо за Ваш відгук. Віповімо найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp