Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жалоба

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
alionasaiko 16 липня 2020, 14:55
Здравствуйте, я являюсь постоянным клиентом Авль-банка уже много лет, у меня кредит в банке, ни единого просроченного дня по внесению кредита не было за шесть лет. Но в этом месяце произошёл форс-мажор (украли кошелёк с паспортом, карточками), просрочила (400 гр.) на 5 дней, начали звонить, терроризировать, унижать (предлагали подработать, одолжить и т.д.), я объяснила ситуацию, сказала, что внесу завтра, но такое ощущение, что меня не слышали (пугания и всё), и даже поступали подобные звонки после внесения денег, т.е. сотрудники не проверяют данные и продолжают названивать. Каждый раз новый сотрудник звонит и снова нужно ему сказать сколько я получаю, и, когда внесла деньги, всё равно, настойчиво выспрашивают — СКОЛЬКО и какие карточки других банков у меня есть, и почему я пользуюсь услугами др.банков. Это пытка, а не решение вопроса, тем более, что деньги уже внесены были. Жаль, раньше считала, что Аваль-банк -это один из лучших банков, хотя многие знакомые жаловались на такое же отношение. Ощутила на себе с корвалолом. Спасибо.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 липня 2020, 15:05
Доброго дня! Нам дуже прикро, що з Вами сталася така неприємна ситуація, просимо Вас надати свій ІПН (у особистому повідомленні) ми передамо інформацію до уповноваженого відділу та попросимо прослухати дзвінки та, в разі недотримання працівниками стандартів спілкування, провести роз'яснювальну роботу. В той же час, просимо з розумінням поставить до того, що в разі виникнення простроченої заборгованості, працівниками Банк здійснюються дзвінки з метою повідомлення про таку заборгованість, встановлення терміну її сплати.
При цьому, безумовно, спілкування повинно бути ввічливим та коректним, адже ми поважаємо кожного нашого Клієнта.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися