Мінфін - Курси валют України

Встановити

Маленькое хамство.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
sotka 7 липня 2020, 13:30
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 29
В банке все посетители в масках, но работает только одна касса. В холле стоят диваны, кресло и стулья, на них сидят три человека ждут своей очереди, остальные посетители в кассу (5 человек) стоят в маленьком, тесном коридорчике ожидая своей очереди. Стою в очереди жду минут 40. Следующая очередь моя, в холле ожидает на диванчике уже один человек, и я хочу зайти присесть (мне 70 лет). Кассирша, увидев, что я направляюсь присесть кричит из за окна кассы чтобы я вышел и ожидал на улице! К кассе подходит женщина (последняя сидевшая на диванчике) и ей становится плохо! Просят принести воды и она снова садится на диванчик и минут 15 пьёт воду и приходит в себя. В это время кассирша никого не принимает и все ожидающие так и толпятся в коридорчике, куда постоянно заходят и другие люди по разным причинам (к менеджеру и др). В конце концов женщина приходит в себя, кассирша её обслуживает и наконец подходит моя очередь поменять 5000 российских рублей на гривны по курсу банка 373.00. На табло в холле такой курс и высвечивается! Но кассирша говорит, что курс уже 367.00. Не смертельно конечно, но очень жаль, что такой солидный банк так пренебрежительно относится к клиентам! На вопрос почему работает один кассир — ответ от начальницы отделения — «Не хватает кадров», хотя на сайте банка Оваль в разделе «Вакансии по регионам» по городу Чернигов вакансий нет! В итоге простая двухминутная операция обмена валют превратилась в почти часовое стояние на ногах в коридорчике при наличии свободных мест для посетителей и грубой команды кассирши выйти и стоять на улице при такой жаре! До сих пор считал банк Оваль одним из лучших банков, теперь к сожалению понял, что это не так и никому рекомендовать ему не буду, рассказывая об условиях обслуживания!
Да, не смертельно, но не по людски!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 липня 2020, 8:41
Доброго ранку! Приносимо Вам наші щирі вибачення за необхідність очікування відповіді та за ситуацію, яка склалася від Вашого обслуговування. На жаль, під час Вашого звернення, дійсно, утворилася черга у відділенні, через велику кількість відвідувачів та проведення довготривалих операцій всі менеджери та касир були зайняті обслуговуванням поточних клієнтів. В зв’язку з карантинними обмеженнями очікування відбувається в зоні 24/7. Для Вашої зручності було запропоновано стілець.
Крім того, в момент Вашого обслуговування відбулася зміна курсів, про що Вас було проінформовано та, після отримання Вашої згоди завершено операцію.
Працівниками, відповідальними за якість обслуговування, з співробітниками відділення обговорено дану ситуацію та наголошено на необхідності роботи з чергою та вжиття заходів для запобігання подібному в майбутньому.
На жаль, зв'язатися з Вами особисто для принесення вибачень та надання пояснень, працівники не змогли, оскілки будь які дані (телефони, адреси) відсутні.
Повторно приносимо вибачення, та запевняємо Вас, що робимо все можливе для того, щоб обслуговування в нашому Банку було на найвищому рівні.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 липня 2020, 13:42
Доброго дня!
Ми перевіримо у зв'язку з чим утворилася така ситуація і надами відповідь.
Приносимо вибачення, що не виправдали Ваших очікувань.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
7 липня 2020, 13:42
#
Корисний коментар
Доброго дня!
Ми перевіримо у зв'язку з чим утворилася така ситуація і надами відповідь.
Приносимо вибачення, що не виправдали Ваших очікувань.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися