Плохое обслуживание в банке.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 29 червня 2020, 16:20
- #
- Корисний коментар
Доброго дня.
Для перевірки чи дійсно дзвінок був від Банку, уточніть, будь ласка, наступні дані: ПІБ, номер ідентифікаційного коду та номери телефонів (Ваш та з якого Вам телефонували) в особистих повідомленнях Банку.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Для перевірки чи дійсно дзвінок був від Банку, уточніть, будь ласка, наступні дані: ПІБ, номер ідентифікаційного коду та номери телефонів (Ваш та з якого Вам телефонували) в особистих повідомленнях Банку.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.75 |
USD | 41.1 | 41.68 |
Всі курси банку |
Худшее обслуживание своих клиентов, которое может быть.
За повідомленими Вами даними у заявці по даному відгуку, не встановлено підстав для здійснення дзвінка Вам з Банку. Для перевірки номеру телефона, з якого Вам телефонували та отримання детальної консультації напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Зв’язок з банком» — «Повідомлення» в мобільному додатку) або зателефонуйте до Інформаційного центру Банка (0800500500, 521- Vodafone, (068) 490-08-88- Київстар).
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Для перевірки чи дійсно дзвінок був від Банку, уточніть, будь ласка, наступні дані: ПІБ, номер ідентифікаційного коду та номери телефонів (Ваш та з якого Вам телефонували) в особистих повідомленнях Банку.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp