×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45 | 45.71 |
USD | 41 | 41.35 |
Всі курси банку |
Банк вважає постанови виконавчої служби вище за Конституцію та рішення суду
26.06.2023 вступила в силу постанова суду щодо визнання постанови на виконавче провадження протиправною, отже всі похідні дії також протиправні, банку 04.07 надіслав заяву на зняття арештів і всіх пов’язаних дій, проте банк вимагає постанови виконавця на зняття арешту, хоча Конституція гарантує виконання судових рішень, а невиконання несе кримінальну відповідальність.
Перепрошуємо за тривале очікування! Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Хочемо зауважити, що Банк зобов’язаний накласти арешт на рахунки, якщо постанова про арешт надійшла до Банку. З 06.05.2023 року чинності набрати дії Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих особливостей організації примусового виконання судових рішень і рішень інших органів під час дії воєнного стану». Відповідно до цього Закону України користуватися коштами можливо, максимальна сума становить — 13 400 грн. за 1 календарний місяць (розмір 2-х мінімальних зарплат). Також можливо сплачувати податки та збори в повному обсязі. Для цього потрібно, що виконавець надіслав до Банку постанову про визначення рахунку.
Стосовно кредитного ліміту, ми повністю розуміємо, що зараз фінансова підстраховка — більш гостре питання, ніж зазвичай. Проте блокування лімітів — це тимчасова вимушена міра зі сторони Райфу. Ситуація в країні змінюється досить динамічно. Ми відслідковуємо зміни та при можливості повернення початкового ліміту будемо інформувати. Кредитні ліміти відновлюються персонально.
Ми дуже хочемо розібратися в ситуації та Вам допомогти. Просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за очікування та можливість розібратися в ситуацій. Отримали зворотній зв’язок від менеджера. З Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі. Додатково на електронну пошту було надіслано лист за Вашим зверненням. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Цирк на дроті!))))
Реєстрація картки АТБ можлива за допомогою системи Дія, якщо у Вас наявні або ID-картка, або закордонний біометричний паспорт.
При реєстрації даної картки, як і при оформлення будь-якої іншої банківської картки, потрібно заповнити опитувальник, одним з пунктів якого є сума очікуваних доходів, та тип операцій, які Ви будете проводити по карті.
Ми розуміємо Ваше небажання робити додаткові дії та надавати до банку додаткові документи. Райф — великий системний европейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, і саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. В свою чергу сподіваємося на вашу підтримку та розуміння щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів за рахунок надання вами документів.
Ми будемо раді Вам допомогти вирішити питання, тому просимо надати нам в приватні повідомлення номер телефону, за яким Ви намагались зарєструвати картку, та ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
Вдячні за очікування та можливість розібратися в ситуації. Отримали коментар від менеджера. З Вами було проведено комунікацію та надано пояснення в телефонному режимі. У разі виникнення питань в майбутньому — звертайтесь. Будемо раді допомогти!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (25)
Жалко, что нельзя поставить 0
Нам прикро, що у Вас так і не стало нагоди скористатися карткою АТБ. Ми будемо раді Вам допомогти вирішити питання, тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Надійний до першої проблеми
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та що Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію.
Послуга 3D Secure підключається автоматично після видачі та активації нової карти. Яка дозволяє отримувати смс-повідомлення з кодом підтвердження при проведенні інтернет платежів. Перевірити активність послуги можливо у Райффайзен Онлайн: розділ Рахунки — обираєте потрібну карту — Дії — Налаштування 3D Secure.
Додатково хочемо зазначити, що механіка роботи міжнародних платіжних систем наступна: сервіс, за допомогою якого Ви проводите операцію по картці, спочатку надсилає до банку запит на блокування коштів на картці (операція у стані «В обробці»), а потім — запит на списання (від 1 до 3 робочих днів).
Також, дуже хочемо розібратися та проаналізувати Ваші звернення, прохання написати нам у приватні повідомлення свої дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Будемо вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelр
Коментарі (2)
Нав’язування непотрібних послуг і марнування часу клієнтів
Послуги відділення надаються на неадекватному рівні.
Нам щиро прикро, що Ви залишилися незадоволені візитом в наше відділення Банку. Ми цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Дуже хочемо розібратися у питанні детально та провести аналіз ситуації і спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону. Будемо вдячні за Ваш зворотній зв'язок, для нас це дуже важливо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за очікування на відповідь. На жаль, ми отримали даних від Вас, для детального аналізу ситуації. Ми цінуємо, що Ви звернулись саме в наше відділення Райфу для отримання переказу та хочемо пояснити, що переказ виплачується одразу за зверненням при наявності необхідної суми в касі Банку. Дійсно, для зручності співробітники відділення можуть запропонувати відкрити рахунок, щоб здійснити зарахування переказу та Ви змогли скористатися коштами безпосередньо знявши готівку з карти або здійснити безготівковий платіж. Зауважимо, що в жодному разі наші співробітники не мають за мету нав’язати банківський продукт та ми стараємось створити лише комфортні умови для наших користувачів. Ми вдячні за Ваш відвертий відгук та сподіваємось, що в подальшому співпраця з Банком буде залишати у Вас виключно позитивні емоції.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
не входит в положения клиентов
Дякуємо за очікування на відповідь. Перш за все, нам дуже прикро, що Ви потрапили в таке скрутне становище, ще й у такий не простий для всіх нас час. Нам дуже болісно, що наш народ знаходиться в окупації на рідній землі, ми щиро віримо в Перемогу та наших воїнів.
Ми завжди готові розглянути будь-які варіанти та створити максимально комфортні умови для полегшення погашення кредитів.
Здійснити прощення боргу, на жаль, неможливо, проте є можливість спробувати подати заявку на кредитні канікули. Банк розгляне всі можливі варіанти та повідомить Вас про своє рішення, впродовж 10 робочих днів.
Ми маємо бажання більш детально провести аналіз ситуації та спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення фінансовий номер або ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Банк взымает комиссию за оплату картой
Например, пополняя телефон «без комиссии» на сайте Pormone или если оператор на своём сайте использует этот платёжный сервис, клиент заплатит сумму пополнения телефона + комиссию за перевод на карту.
В службе поддержки на вопрос как отключить внешние переводы при платеже картой, посоветовали «быть внимательнее».
Перестал пользоваться картой банка для платежей, пока проблема не будет решена.
Нам прикро, що Ви вирішили припинити користування нашими послугами.
Оплата в POS-терміналі є безкоштовна. Проте, якщо термінал налаштований таким чином, щоб операція проводиться як переказ з картки на картку, буде стягуватися комісія згідно з тарифами Вашого рахунку. Розуміємо, що це не зручно та викликає негативні емоції, та вплинути на налаштування того чи іншого термінала немає можливості.
Поповнити мобільний можна без комісії у додатку Райффайзен Онлайн від 50 грн. Якщо Ви здійснюєте оплату на сторонньому сервісі, комісія буде стягнута згідно з тарифами Вашого рахунку.
Ми будемо раді Вам допомогти розібратися в даному питанні, тому просимо надати в особисті повідомлення Вам фінансовий номер або ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Самий ко***ний банк (обходьте його стороною)
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що опрацювання банком постанов «Про визначення поточного рахунку клієнта» відбувається в порядку черги, та постанова має бути правильно оформлена виконавцем. При надходженні правильно оформленого документа, термін опрацювання постанови не перевищує 2 робочих днів.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях дані Вашого чоловіка: ідентифікаційний код або номер телефону, що прив'язано до рахунку
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (7)
Фнмоніторинг фізичних осіб
Я звернулась у відділення банку, де мені запропонували написати пояснення про походження коштів. Я написала пояснення, його було відправлено в службу фінмоніторингу. І з цього часу почалося моє митарство по службах підтримки райфу. Ніхто нічого не знає, нікому не відомо що робити далі, існує якийсь список підтверджуючих документів, які мені треба подати в службу фінмоніторингу, але цей список мені від 14 червня не можуть надіслати на пошту, а продиктувати по телефону не можуть бо він дуже секретний, напевно)
Що в мене є на сьогодні — заблоковані картки з грошима в райфі, негативна клієнтська історія в інших банках завдяки тому що я місяць часу вишу в ризикових райфу, і купа телефонних дзвінків в підтримку, які я здійснюю щодня, і отримую обіцянки шо ось-ось список скинуть.
Чи рекомендую я цей дно-банк людям, які шукають собі банк для обслуговування власних рахунків — ні в якому разі, оскільки за рух своїх же коштів по власних картках станете ризиковим клієнтом)))
Хочу нагадати менеджменту цієї шарашкіної контори що радянський союз, за правилами обслуговування якого ваш горе-банк працює сьогодні, вже давно закінчився. Пора працювати швидко і оперативно. І відповідати за слова своїх баранів з підтримки, від яких можна дочекатись тільки обіцянок. Шкода що нема від"ємних оцінок, бо 1 тут явно забагато.
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності, проте хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується.
Ми маємо бажання більш детально провести аналіз ситуації та спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (9)
Не хочуть віддавати заказну готівку
Спочатку писали на почту 30 травня цього місяця, що запит опрацьовано і 31 числа з 9ти ранку можете забрати на відділенні, зранку написали що з 1.06 можете забрати після 15:00. А 1.06 зранку знову написали що 2.06 після 15:00. Пішов вже ж таки до банку. Сказали що при заявці неправильно щось ввели (ПІБ його, а iban іншої особи) ЯК ЦЕ МОЖЕ БУТИ!!! І що кошти забрати не можно
Поки розбирались, десь дня 4
Прийшло на почту письмо, про розірвання договору і тепер забрати кошти зможе 12.06 … Інше письмо що готівка їде, очікуйте 14.06 … Вже 15.06 готівки немає прийшло ще 2-а пустих письма 3-те письмо написано що можно прийти і забрати 16.06
19.06 знов смс, тільки що можете прийти забрати готівку після 12:00 тому що технічні роботи.
При цьому всьому, багато разів звонив до підтримки … Вчора звонив десь о 15 годині, щоб спитати чи закінчились технічні роботи ?!
А вони йому кажуть, а ми не бачимо вашу заявку … Як це може бути!!!
У нас маленька дитина і 2х років немає …
Він їсти і пити хоче!!!
Віддайте нам наші ГРОШІ!!!
Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Нам прикро, що дана ситуація викликала негативні емоції та могла вплинути на Ваші плани. Ми хочемо Вам допомогти вирішити ситуацію, тому просимо в приватні повідомлення вказати фінансовий номер телефону Вашого чоловіка для можливості встановлення зв’язку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
«Окрема юридична особа»
Може вона має на увазі шо відокремлена від власника (який є спонсором війни — за данними НАЗК), того теж буде не може …
А що каже нам законодавство України з цього привіду?
А ось —
підпунктом 14.1.159 п 14.1 ст. 14 Податкового кодексу термін «пов'язані особи» викладено:
— юридична особа і особа, що має повноваження на призначення (обрання) одноособового виконавчого органу такої юридичної особи або на призначення (обрання) 50% і більше складу її колегіального виконавчого органу чи наглядової ради;
Тобто фактично та юридично RBI, райф Україна та райф в рашке є пов’язаними юридичними особами які усі разом спонсують рашиську агресію …
А шо НБУ, нібити нічого не бачить …, на мою думку за великі гроші …
Я направив запит до НБУ з цього приводу, я вважю — цей банк не може мати банківську ліцензію в Україні.
Чекаємо на відповідь НБУ, обов’язково опублікую її…
В першу чергу хочемо подякувати за очікування на відповідь. Ми цінуємо співпрацю з Банком і завжди прагнули і прагнемо будувати відкриті та відповідальні стосунки.
На Ваше звернення щодо внесення Національним агентством з питань запобігання корупції (НАЗК) австрійського Raiffeisen Bank International до переліку міжнародних спонсорів війни повідомляємо, що це рішення НАЗК жодним чином не стосується українського Райффайзен Банку як окремої юридичної особи й не позначається на його діяльності.
Райффайзен Банк Україна – це український банк та окрема юридична особа, яка зареєстрована і працює виключно на території України за українським законодавством. Банк дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану в Україні і припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське і білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
Банк продовжує працювати в звичайному режимі, допомагаючи українцям та економіці в умовах війни.
Про підтримку нашого банку заявив 31 березня 2023 року і Національний банк України. Як зазначає у своїй заяві НБУ, «Райффайзен Банк в Україні як системно важливий банк, який сприяє підтриманню фінансової стабільності в країні в розпал війни, має підтримку НБУ. Участь банку в розвитку банківського сектору, економічних програмах та гуманітарних проєктах відчутна і важлива».
До того ж оновлену інформацію про діяльність Райффайзен Банк Інтернаціональ в росії було оголошено Групою РБІ за її щорічних зборах акціонерів 30 березня 2023 року. Група Райффайзен публічно заявила про своє рішення рухатися в напрямку продажу або відокремлення російського банку з Групи.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (17)
Повелся на дешевую рекламу карточки АТБ, а по факту банк ничего не слышал о 21 веке
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани.
Хочемо зазначити, що списання комісії відбувається згідно умов тарифу Вашого рахунку. Рекомендуємо здійснювати перекази за повними реквізитами (термін виконання до 3 робочих днів), без утримання комісії. Всі тарифи Ви можете дізнатись на сайті Банку за посиланням: https://raiffeisen.ua/storage/files/tariff-250423.pdf.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код або номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Видача валютного депозиту
1. Як мені отримати мої гроші купюрами молодше 1996 року? За це потрібно доплачувати?
2. Навіщо взагалі існує попередній запис, якщо він не працює?
В першу чергу хочемо принести вибачення за доставлені незручності під час обслуговування. Ви, дійсно, фінансово підковані та в курсі, що потрібно призначити зустріч завчасно для отримання валюти, це дуже вражає.
При замовленні валюти ми можемо спробувати зазначити видати купюри на більш нового випуску, за це звичайно Ви як наш клієнт нічого не маєте доплачувати, але, на жаль, гарантувати на всі 100 %, що будуть купюри нового випуску не можемо.
Ми дуже хочемо розібратися у цьому питанні та просимо Вас надати нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону), для можливості аналізу звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Блокировка счета
Отправил больше, чем было нужно, добавил даже подтверждение оплаты налогов. В итоге прошло 2 недели, от банка тишина, они никуда не спешат.
Если сотрудники не умеют читать, то я могу выслать букварь по почте, только напишите адрес.
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Додатково хочемо зазначити, що що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Один із найгірших банків!
1. Не співпрацюю з банками, які і далі працюють в рф.
2. Почніть поважати людей та їх особистий час і думати головою, о котрій ці дзвінки доречні, особливо після нічних тривог і не в 9:00 ранку!
3. Щоб дзвонити та пропонувати Ви краще зробіть умови кращі ніж у інших і дізнайтесь, чому клієнт закрив ваші картки і якось обходився стільки часу до цьогу! А не бот аби подзвонити.
Ваші вибачення можете разом із занепокоєнням можете залишити собі!
Дякую за те, що зіпсували ранок своїм дзвінком і не дали виспатися!
Нам надзвичайно прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності, та ні в якому разі ми не мали на меті порушити Ваш сон. Розуміємо на скільки важкий час, при цьому, ми підтримуємо економіку та стараємось працювати для України та українців.
Додатково хочемо зазначити, що Райффайзен Банк в Україні, є окремою юридичною особою, що зареєстрована та працює виключно на території України за українським законодавством. Ми дотримуємося всіх міжнародних санкцій та не маємо жодних зв’язків із російським банком. Ми щодня робимо все можливе і часто неможливе для підтримки наших клієнтів та нашої країни. Ми збираємо кошти, волонтеримо, більш ніж сотня наших колег вступили до лав ЗСУ.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (11)
Банк мильна бульбашка
Нам надзвичайно прикро, що виникла така ситуація, та Ваша близька людина немає доступу до коштів наразі. Проте хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується.
Ми маємо бажання більш детально провести аналіз ситуації та спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Маємо інформацію, що з Вами зв’язався менеджер з питань клієнтського сервісу та питання було врегулювано у телефонному режимі. Дякуємо за розуміння. Бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Знущання за перерозміщення депозитів
І банк запросив від мене документи саме на суму оборота по рахунках.
Я надава банку як він мене і просив довідку про Доходи з ДФС на сумму яку вони схотіли але вони не хочуть її приймати і вимагають виключно якусь ОК7 і ніщо інше.
Перепрошуємо за тривале очікування відповіді.
Дякуємо, що Ви користуєтесь продуктами нашого Банку та нам дуже прикро, що ця ситуація викликала у Вас негативні емоції.
Розуміємо Ваше небажання робити додаткові дії та надавати до банку додаткові документи. Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. В свою чергу сподіваємося на Вашу підтримку та розуміння щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів шляхом надання Вами документів.
Ми хочемо розібратися у ситуації та допомогти Вам, тому просимо написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код, або фінансовий номер телефону для можливості вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Начальник Лубенського відділення
Коментарі (2)
Банк обманює клієнтів
08.06.2023 отримував зарплатну картку у відділенні банку на вул. Костянтинівська, 2а. Сьогодні 10.06.2023 приходить повідомлення від страхової компанії UNIQA про придбання мною програми захисту від нещасного випадку, хоча я нічого не купував і договорів ніяких не укладав. Раніше чув від колег подібні ситуації, що у цьому відділенні банку «підсовують» договір з цією страховою компанією без інформування змісту документа, а клієнт через неуважність підписує це. Тому і вирішив зателефонувати на гарячу лінію, аби розібратися з ситуацією, але там відповідають, що я справді нічого не підписував, а повідомлення від страхової компанії прийшло мені чи то автоматично, чи то помилково. Після цього телефоную власне у страхову і там відповідають, що я дійсно підписував договір 09.06.2023 (хоча картку я отримував 08.06.) та назвали його номер. Усі інші питання я розбирав з менеджером цієї компанії. А тепер питання до Райффайзен Банку:
1. Чому співробітники без відому клієнта збирають їх підписи для купівлі страховки?
2. Як дізнатися, що підпис ставив саме я і цей підпис не підроблений Вашими співробітниками (дивно, що договір укладено 09.06.2023, хоча у відділенні банку я був 08.06.2023)?
3. Чому на гарячій лінії мені надають інформацію, що ніякий договір зі страховою компанією я не підписував, хоча UNIQA мені говорить геть протилежне?
Складається враження, що Ваші співробітники «підпільно» збирають підписи та надсилають ці договори до страхової, не вносячи цю інформацію у ваші бази даних.
Вимагаю грошову компенсацію за заподіяну моральну шкоду зі сторони банку та за неможливість вирішення цього питання Вашими співробітниками. Тепер я мушу тратити свій час для комунікації з фахівцями страхової компанії та розривати договір, який я не підписував.
Нам надзвичайно прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності. Співробітники відділення можуть Вам запропонувати підключити послугу страхування, розповісти про її переваги. Остаточне рішення приймає клієнт, адже, для підключення необхідно підписувати додатковий договір.
Хочемо розібратись в ситуації та допомогти, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Карта АТБ развод
Доверился Райффайзен Банк иза его статуса, а оказался просто мошенники 50гр. получили. А мне чтоб вернуть их нужно ехать в Банк это бред особенно город Харьков где иногда бывают прилеты.
Не советую не кому этот Банк.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Реєстрація карти мoже відбуватись дистанційнo, прoте, якщo при спрoбі oфрмлення небхіднo прoвести дoдаткoву перевірку — Вас мoже бути запрoшенo дo відділення Банку для врегулювання питання із паспoртoм, картoю та ідентифікаційним кoдoм.
Хочемо розібратись в ситуації та допомогти, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваш номер телефону. Очікуватимемо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)