Мінфін - Курси валют України

Встановити

Плохое обслуживание

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
DMitriyche 12 травня 2020, 15:59
Відділення за адресою: Київ, вул. Смоленська, 31-33
30.04.2020 оформлял зарплатную карту в банке Аваль. Медведь Татьяна Юрьевна оформляла карту около часа, вследствие чего опоздал на работу, вела себя грубо и по хамски. Через два дня карту заблокировали без объяснения причин, и для разблокировки было необходимо кодовое слово, о котором вышеупомянутая особа даже не спрашивала при оформлении. Соответственно пришлось брать выходной за свой счет, записываться на прием в банк и переоформлять карту, так как кодовое слово осталось никому не известным. Во второй раз оформление заняло 10 минут у другого, гораздо более компетентного сотрудника, и не вызвало никаких вопросов и проблем. Все четко и профессионально. Вопрос: почему все сотрудники не могут работать адекватно и вежливо? Почему клиент должен тратить несколько рабочих дней, чтобы разобраться в вопросах беспричинной блокировки карты и отсутствия кодового слова?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 травня 2020, 16:21
Доброго дня.
Дякуємо за відгук, зі співробітником відділення буде проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому подібних випадків.
Приносимо вибачення за незручності та сподіваємось на подальшу співпрацю.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі - 2

+
0
DMitriyche
DMitriyche
12 травня 2020, 16:27
#
Спасибо за своевременную реакцию.
+
0
Lesika1
Lesika1
15 травня 2020, 16:25
#
Ваше кодове слово має бути вказано в заяві на відкриття рахунку
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися