Мінфін - Курси валют України

Встановити

Отказали в кредитных каникулах

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
dn240574stv 7 травня 2020, 21:03
Карта всегда была в льготном периоде хотя лимит там был большой 19000грн.но я работала и в семье никто не болел и все были живы и справлялась.Потом началось.
1.При попытке отключить страховку мне отказали.
2.Выпав из льготного периода по трагическим проблемам в семье и в моей жизни, мне насчитали % дважды с двух сумм, ладно проглотила-заплатила, потом подняли лимит до 22800 сами автоматически, без согласия клиента, тоже проглотила, но когда мне выставили ЕП 2000грн.хотя проц.ставка 45% год.и с суммы 22800 это 850грн.мне на горяч.линии сказали что ЕП выставляется 5% и у вас подключена страховка 0.7% и % у вас списались в техн.овердрафт.т.к.вам надо было класть не 1700 как в личном кабинете а 2700, чтоб карта не уходила в минус.В итоге у меня уже просрочка и все у меня горит синим пламенем.+в карантин лежу дома с инсультом(довели мфо) и у меня даже на больницу денег нет.На горячей линии сказали что банк вместо кредитных каникул предлагает реструктуризацию, надо прийти… пешком в центр города на Театральную и подписать договор… в условиях карантина, пешком, на просьбу скинуть мне на почту условия реструктуризации отказались, идите в отделение вам все расскажут.А может меня не устроят условия, протопав 4.5часа туда,4.5 часа обратно… это для банка нормально… чтоб только я подписала все что им нужно.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 травня 2020, 8:35
Доброго дня.
Для детального розгляду виниклої ситуації та встановлення можливих шляхів її вирішення, будь ласка, напишіть нам в розділі «Повідомлення» системи «Райффайзен Онлайн» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Зв’язок з банком» — «Повідомлення» в мобільному додатку) або вкажіть Ваші дані: ПІБ, номер ідентифікаційного коду та номер телефона у особистому повідомленні натиснув на «Відправити особисте повідомлення банку» знизу даної відповіді.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 травня 2020, 12:17
Доброго дня.
Відповідь надано у особистих повідомленнях.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
8 травня 2020, 12:17
#
Корисний коментар
Доброго дня.
Відповідь надано у особистих повідомленнях.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися