Заборгованість по кредтній карті
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
-
- aleksandr503
- 8 квітня 2020, 12:46
- #
Ви пишете, що: «...для виправлення ситуації з некоректним відображенням залишку по кредитним картам в системі «Райффайзен онлайн» потрібен додатковий час»
Тобто, 10-14 днів не достатньо для ваших технічних фахівців для усунення несправності? Ви серйозно?
Тобто, 10-14 днів не достатньо для ваших технічних фахівців для усунення несправності? Ви серйозно?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Кредитними коштами, від моменту вілкриття рахунку, не користувався. Відповідь від оператора клієнської підтримки отримав наступну: «… у вас заборгованості немає, це технічна несправність банку, яка буде виправлена протягом доби». Пройшло два тижні, заборгованість з мого рахунку так і не зникла. Тільки зараз оператори говорять, що терміни усунення технічної несправності банку невідомі… Уже написав заяву на закриття цього рахунку. На що отримав відповідь, «термін закриття рахунку у Райффайзен банку до 1 місяця!!!!!!». Ось і подумайте, чи варто бути клієнтом такого банку…
В першу чергу приносимо вибачення за завдані незручності.
На жаль, для виправлення ситуації з некоректним відображенням залишку по кредитним картам в системі «Райффайзен онлайн» потрібен додатковий час. Зробимо все можливе для вирішення питання найближчим часом.
Закриття рахунків здійснюється відповідно до термінів, встановлених договором та Правилами банківського обслуговування фізичних осіб в Банку.
Повторно приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»