Негативний персонал - неякісний Банк!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Шановні!!! Якщо ви маєте приймати клієнтів, то повинні їх інфомувати не перед самим банком, а заздалегіть!!!
на Оголошенні, яке ви вивісили повинна бути електронна адреса, за якою я мушу бути зареєстрована!!!
Перевірте персонал на спілкування з клієнтами, адже навіть «добрий день» вони говорити забувають! за закриті двері перед самим носом я взагалі мовчу!!!
Інформацію направлено до начальника відділення з метою проведення аналізу виниклої ситуації та прийняття заходів направлених на недопущення подібних випадків в майбутньому.
Дозвольте принести вибачення за завдані незручності. На жаль, зараз у відділеннях Банку діють обмежувальні заходи. Це необхідна міра щоб убезпечити здоров'я і життя клієнтів та працівників Банку.
Просимо Вас з розумінням віднестись до ситуації, будемо раді записати Вас на зустріч у разі Вашого звернення до Інформаційного центру Банку в телефонному режимі.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»