Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відсутність обслуговування!!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
fdfkm13 8 лютого 2020, 13:05
Доброго дня, не хотілося писати поганий відгук про ще до недавна хороший банк, та це для мене суцільне розчарування. В відділенні банку допомоги не допросишся, особливо від тих які працюють порівняно недавно. Зареєструвалась в системі Райфайзен онлайн, думала це дещо спростить життя, та навпаки… Для чого створювати систему яка не працює? Двічі
марно намагалась поповнити мобільний рахунок і сплатити компослуги, платіж в обробці, за добу статус не змінився… Щоб дозвонитись на гарячу лінію потрібно мати міцні нерви, годину слухати запис, який рекомендує не гаяти час… Оператор сказав, що банк платежі відхилив вчора через технічні роботи, хоч статус в обробці. Сьгодні повторила спробу, та це не дало результату… Даремно витратила час.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 лютого 2020, 19:27
Доброго дня, шановна Галино Василівно!
За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано в телефонному режимі. Приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися