Мінфін - Курси валют України

Встановити

Кредит в Банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
0997946088 4 лютого 2020, 12:39
Сьогодні вранці прийшла у відділення Райфайзен Банк Аваль для того щоб закрити кредит та зарплатну карту якою вже давно не користуюсь в банку мені повідомили що не можуть закрити кредит сьогодні бо він закривається на тротязі десяти днів я їй кажу давайте я хоч напишу заяву на закриття вона таке ну добре типу вона мені робить услугу прийняла в мене заяву та каже через десять днів можете прийти та перевірити чи кредит закритий або можете взагалі не приходити карту вона мені повернула хоча я її брати назад не захоті у зв’язку з тим що хотіла повністю закрити всі карти в банку вона відмовила спираючись на те що кредит ще не закритий бо ще не пройшло десять днів я шокована!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 лютого 2020, 15:06
Доброго дня!
Для повного закриття карткових рахунків в тому числі і кредитних потрібний деякий час. Строки закриття передбачені договором, який укладався між Клієнтом та Банком. Так, протягом 10 днів після подання відповідної заяви, виконуються дії, необхідні для підготовки рахунку до закриття та видачі клієнту власних коштів, які наявні на рахунку (за вирахуванням передбачених комісій). Після цього може бути надана довідка про закриття, у разі необхідності.
Працівникам відділення наголошено на необхідності надавати Клієнтам чіткі та зрозумілі роз’яснення, стосовно порядку проведення тих чи інших банківських операцій з метою запобігання непорозумінь з боку Клієнта. Нам прикро, що Ви залишились незадоволенні якістю обслуговування.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися