Мінфін - Курси валют України

Встановити

Проблеми з цим банком - це суто ваші проблеми, і банк - вам не помічник!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Hopen0525 30 січня 2020, 17:33
Звернулася у центральне відділення Райффайзенбанк Аваль м. Тернополя з наступним питанням: мій син перебуває на навчанні в Канаді з 2017р. Має відкритий рахунок та картку Райффайзенбанк Аваль. Певний час користувався нею в Канаді, але після відмови від послуг Київстару (має канадський номер мобільного телефону), немає доступу до інтернет-банкінгу. Попросив мене з'ясувати залишок коштів на рахунку та можливість або поновлення доступу до інтернет-банкінгу, або закриття рахунку. Маю нотаріальну довіреність від сина, видану у 2017 році, де вказано, що він довіряє мені представляти його інтереси в усіх банківських установах та розпоряджатися всіма його банківськими рахунками.
Мало того, що я вистояла в черзі до «спеціаліста», тому що робота з клієнтами побудована жахливо! 5 «спеціалістів», з яких 2 мають інші завдання(!!!), 1 пішла на обіді та 6 клієнтів в черзі! Ще більший подив у мене виникла «кваліфікація» цих «спеціалістів»!!! Виявляється, що в довіреності МАЄ БУТИ ВКАЗАНИЙ НОМЕР РАХУНКУ, яким я можу розпоряджатися!!! Ці зміни в так звану «політику банку» були внесені рік тому. Цікаво, ми при оформленні довіреності в 2017р. повинні були про це знати!?!? А з 2020р. рахунки змінені і мають тепер формат системи IBAN- це ми також повинні були передбачити в 2017р.?!?! Виявляється, що інструкція банку має більшу вагу, ніж нотаріально засвідчена довіреність!!! Ситуації бувають різні, і дійсно клієнтоорієнтований банк має вникнути і допомогти, а не тупо посилатися на інструкцію. Ця обмеженість працівників банку різного рівня вражає!!! Нікому не пораджу мати справу з Райффайзенбанк Аваль!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 лютого 2020, 18:01
Доброго дня!
Нам прикро, що обслуговування у відділенні Банку викликало Ваше незадоволення. Інформація, щодо наявності черг, передана до уповноваженого підрозділу з метою аналізу причин їх виникнення та вжиття заходів. Приносимо вибачення за завдані незручності.
Що стосується наявності/відсутності у довіреності повноважень на отримання інформації по рахунку Клієнта Банку, на жаль, без наявності копії довіреності відсутня можливість надати коментарі з даного приводу. Напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу Банку info@aval.ua з посиланням на даний відгук та додайте сканокопію довіреності. Ми проведемо перевірку та повідомимо Вас.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Проблеми з цим банком - це суто ваші проблеми, і банк - вам не помічник!