Проблеми з цим банком - це суто ваші проблеми, і банк - вам не помічник!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Мало того, що я вистояла в черзі до «спеціаліста», тому що робота з клієнтами побудована жахливо! 5 «спеціалістів», з яких 2 мають інші завдання(!!!), 1 пішла на обіді та 6 клієнтів в черзі! Ще більший подив у мене виникла «кваліфікація» цих «спеціалістів»!!! Виявляється, що в довіреності МАЄ БУТИ ВКАЗАНИЙ НОМЕР РАХУНКУ, яким я можу розпоряджатися!!! Ці зміни в так звану «політику банку» були внесені рік тому. Цікаво, ми при оформленні довіреності в 2017р. повинні були про це знати!?!? А з 2020р. рахунки змінені і мають тепер формат системи IBAN- це ми також повинні були передбачити в 2017р.?!?! Виявляється, що інструкція банку має більшу вагу, ніж нотаріально засвідчена довіреність!!! Ситуації бувають різні, і дійсно клієнтоорієнтований банк має вникнути і допомогти, а не тупо посилатися на інструкцію. Ця обмеженість працівників банку різного рівня вражає!!! Нікому не пораджу мати справу з Райффайзенбанк Аваль!!!
Нам прикро, що обслуговування у відділенні Банку викликало Ваше незадоволення. Інформація, щодо наявності черг, передана до уповноваженого підрозділу з метою аналізу причин їх виникнення та вжиття заходів. Приносимо вибачення за завдані незручності.
Що стосується наявності/відсутності у довіреності повноважень на отримання інформації по рахунку Клієнта Банку, на жаль, без наявності копії довіреності відсутня можливість надати коментарі з даного приводу. Напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу Банку info@aval.ua з посиланням на даний відгук та додайте сканокопію довіреності. Ми проведемо перевірку та повідомимо Вас.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»