Мінфін - Курси валют України

Встановити

Робота банка

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Андрей Дрепин 23 січня 2020, 12:28
Захожу сегодня в одиление банка по адресу г.Обухов ул.киевская 113А.хотел закрыть кредит, возле платомата стоит женщина (что-то мучается)потхожу к касе кассир сидит в телефоне играется, говорю можно положить деньги на карточку, она спрашивает карта есть говорю есть, она тогда в платомат я ей так там очертить вы можыте положить, она постойте в очереди потом заплатите в платомата))).Теперь скажите я кому-то буду рекомендовать с таким отношением к клиенту и сервисом.Я вам сам отвечу НЕБУДУ и пользоваться услугами такого банка НЕБУДУ.Оваль ВЫ гов&о не банк!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 січня 2020, 18:01
Доброго дня, шановний Андрію!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
Інформацію зафіксовано та направлено до підрозділу відповідального за якість обслуговування в Банку, для недопущення подібних ситуацій в майбутньому.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів і налагодження найбільш комфортного обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися