Мінфін - Курси валют України

Встановити

Якість обслуговування , Тернопіль

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Павло Попович 9 січня 2020, 11:40
Мінімальний час в чергах — одна година, з чотирьох консультантів завжди! працюють з клієнтами не більше двох…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 січня 2020, 10:44
Доброго дня, шановний Павле!
По-перше, приносимо вибачення за незручності що виникли в процесі обслуговування у відділенні Банку.
Так, дійсно, іноді виникають черги у відділеннях, що пов'язано з тривалістю деяких типів операцій.
Встановлено, що на момент Вашого звернення дійсно сформувалася черга та в цей час інші менеджери були відсутні з об’єктивних причин.
Ми щиро шкодуємо, що дана ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку.
Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів спрямованих на налагодження найбільш комфортного обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі - 1

+
0
mary27
mary27
9 січня 2020, 13:02
#
Это ''Аваль'', привыкайте к ''эуропейскому'' сервису (там он еще хуже).
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися