Мінфін - Курси валют України

Встановити

Как банк Аваль испортил Новый год

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
73003308 28 грудня 2019, 11:40
26.12.19 в 12:17 через систему Raiffeisen Online я сделала перевод на карточку моему сыну в качестве новогоднего подарка. Деньги с моей карты списали моментально, но ни 26, ни 27 дек на карту получателя не пришли. Отслеживала статус в системе: 'в обробці', а вечером 27дек статус платежа изменен на 'відхилено'. Звоню на 0800500500, оператор долго выясняя подробности, в результате говорит, что платеж отклонен вручную, сегодня уже помочь ничем не могут, звоните завтра в рабочее время. Звоню 28дек, история та же, помочь ничем не можем, версия уже другая — автоматический сбой в системе. На вопрос: где мои деньги? — ответ: ожидайте, вернутся на карту. На вопрос: где деньги были до сих пор и почему, если сбой в системе, мне не позвонили, не уточнили, возвращать деньги на мою карту или, все-таки, устранив сбой, отправить их получателю?, получаю ответ: у нас нет возможности обзванивать клиентов, вы могли и сами позвонить раньше, поинтересоваться, что не так с вашим платежом. Смешно? Мне нет! В результате: деньги не дошли к адресату, не вернулись на мою карту. Новогодний подарок не удался! Настроение испорчено! Оператор мило посоветовала отправить деньги еще раз, когда они вернутся (прекрасно зная, что банк оповестил, что с 28дек по 2янв платежи обрабатываться не будут). Нормально? Ну уж нет! Я была премиум клиентом этого банка и держала здесь депозиты. Теперь заберу все!
С неуважением к Raiffeisen Aval,
Елена Рачковская.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 січня 2020, 16:23
Доброго дня!
Нам прикро, що ситуація, яка склалася завдала Вам незручності і залишила негативне враження про роботу Банку в цілому. Дозвольте принести Вам наші вибачення.
Уточнити інформацію про повернення коштів на рахунок можливо у виписці. Для формування виписки в системі радимо скористатися наступним меню «Рахунки» — вибрати зі списку необхідний рахунок — перейти на вкладку «Виписка» — вказати бажаний діапазон дат і натиснути на кнопку «Застосувати». В разі відсутності повернення коштів за даною операцією, просимо Вас звернутися до Банку по внутрішній пошті системи «Райффайзен Онлайн», натиснув «Повідомлення».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися