Мінфін - Курси валют України

Встановити

Оплата картой

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Andrey0880 27 грудня 2019, 18:47
02.12 дебетовой картой райффазен банка оплатил покупку авиабилетов, деньги списали код пришел, все было Ок.Через четыре дня деньги вернулись на счёт, я пошел в банк и попросил разъяснений, мне выдали выписку в которой никаких операций отображено не было менеджер банка сказала, что видимо, платеж не прошел и ч что-то напутал.Так как авиаперевозчик был визаир, и я не мог подтвердить оплату, то пришлось купить билет за наличные.Дальше веселее- 21.12 деньги со счета списались и на дебетовой карте стало минус 2000 грн :). Я опять пошел в банк за разъяснениями, и мне сообщили, что платеж таки прошел… менеджер пояснила мне, что я не понимаю как работает банк, что деньги сразу не списываются, а блокируются(то самолёт летел через неделю, а платеж прошел чернз 20 дней их совершенно не смущает) и что вообще не понимает почему я недоволен. Написал жалобу на имя директора отделения, но вот уже 27.12 никто не соизволил ответить.А сегодня они с меня ещё и списали 20грн за превышение кредитного лимита ( на этой карте он равен нулю ).Изумляет наглость работников банка, которые сначала нанесли мне убыток, потом на него же посчитали мне проценты и не то, чтобы вернуть деньги, а даже извиниться не собираются.Банк рассчитан на доставку пенсий в сельские районы, чем и занимался Аваль как работает совр.банк они представления не имеют.Искренне жаль людей которые вынуждены пользоваться их услугами.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 січня 2020, 12:56
Доброго дня!
Отриманої інформації, на жаль, недостатньо для можливості надання коментарів відносно якості обслуговування у відділенні Банку. Прохання надати більш розгорнуту інформацію по даній ситуації написав звернення на info@aval.ua або по внутрішній пошті системи «Райффайзен Онлайн», натиснув «Повідомлення», додатково зазначив, Ваше ПІБ, ідентифікаційний номер, а також те, що додаткова інформація надається для проведення перевірки за запитом на сайті Мінфіну та передати виконавцю 7266). Додатково, просимо зазначити де та коли саме Ви подавали звернення на яке не отримали відповідь.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Інформаційний центр (цілодобово):
0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів)
+38044 490 88 88 (безкоштовно для Київських міських номерів)
521 (безкоштовно для абонентів Vodafone), 068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар)
+380552435111, +380444985626, +38044 490 88 88 (для дзвінків із-за кордону, оплата згідно тарифів обраного провайдеру)

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися