Банк не предпринимает достаточно мер для защиты клиента.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Спасибо за ответ.
Но вот Вы отвечаете, что «відмінити успішно проведений платіж у Банку відсутня можливість», а между тем данный платёж больше суток имел статус «в обработке»,- я это наблюдал в личном кабинете и даже повторно (на следующее утро) звонил в Банк. При повторном звонке, как и при первом, мне ответили что возможность отмены рассматривается Банком. И лишь белее чем через сутки статус изменился на «выполнено».
Т.е. это как-то проиворечит Вашей фразе,- не так ли?
Снова повторюсь,- речь не только об этой конкретной 20-долларовой трансакции. Хотя и их жаль. Речь, во-первых, о вероятности списания всех моих «сбережений» без возможности отката, а во-вторых - об игнорировании (постоянных формальных отписках) Банком запросов Клиента!
Спасибо.
Но вот Вы отвечаете, что «відмінити успішно проведений платіж у Банку відсутня можливість», а между тем данный платёж больше суток имел статус «в обработке»,- я это наблюдал в личном кабинете и даже повторно (на следующее утро) звонил в Банк. При повторном звонке, как и при первом, мне ответили что возможность отмены рассматривается Банком. И лишь белее чем через сутки статус изменился на «выполнено».
Т.е. это как-то проиворечит Вашей фразе,- не так ли?
Снова повторюсь,- речь не только об этой конкретной 20-долларовой трансакции. Хотя и их жаль. Речь, во-первых, о вероятности списания всех моих «сбережений» без возможности отката, а во-вторых - об игнорировании (постоянных формальных отписках) Банком запросов Клиента!
Спасибо.
- +
- 0
- Андрей Кузнецов
- 27 січня 2020, 7:34
- #
З відповіді банка я зрозумів одне - «Правилами встановлено, що банк клав болт на безпеку платежів» :-D
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.65 | 43.75 |
USD | 41.1 | 41.64 |
Всі курси банку |
Я это мгновенно заметил (СМС — работает, спасибо) и в течении 10 минут после этой трансакции позвонил в Банк с просьбой отменить её. На следующий день — напомнил. Банк оба раза обещал разобраться и… я получил стандартную отписку о недопустимости передачи CVV и прочего посторонним лицам. Т.е. Банк НИЧЕГО не предпринимал по моей заявке?
После этого я задал два вопроса в чат поддержки Банка:
1. Спорное списание денег в валюте GBP выполнялось как оплата некоей услуги в Google. Поскольку моя претензия была высказана в течении 10 минут после списания денег, то Банк имел возможность её аннулировать, отменив платёж. Почему Банк не стал этого делать?
2. В Вашей отписке сказано про 3D-Secure, которое по Вашим словам «подключается автоматически». Почему же это Secure не сработало в моём случае с моей чипованной, именованной картой VISA?
И результат чата,- ни на один вопрос нет ответа! но снова те же фразы о том, что нужно самому следить…
Т.е. следить за всем должен сам, не надеясь на Банк.
Інформуємо, що відмінити успішно проведений платіж у Банку відсутня можливість.
Технологія «3-D Secure» використовується для реалізації додаткового рівня безпеки при використанні платіжних карток в мережі Інтернет. На жаль, не всі торгові точки в Інтернеті підтримують дану технологію оплати. Так, у разі, якщо операцію проведено за допомогою сервісу, який не підтримує таку технологію оплати, послуга «3-D Secure» не застосовується. У Правилах банківського обслуговування наявне застереження, що у разі несанкціонованого використання реквізитів картки третіми особами, можливі шахрайські операції. Також Правилами встановлено, що клієнт несе відповідальність: за операції, здійснені з фізичним пред’явленням та без фізичного пред’явлення картки, із застосуванням/без застосування ПІН-коду, у тому числі ПІН-коду платіжного гаманця та/або реквізитів картки, із введенням ОТП-паролю, включаючи операції, здійснені довіреними особами клієнта.
Додатково, в цілях безпеки, рекомендуємо мати ліцензійне антивірусне програмне забезпечення та підтримувати оновлення версій на пристрої за допомогою якого здійснюються платежі карткою.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»