Мінфін - Курси валют України

Встановити

Пропадают деньги

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Уже 4 раз за год я меня карту только по той причине, что при поступлении именно детских денег на неё у меня идёт съем с карты в разных размерах. При этом банк рассматривает заявку в течении двух месяцев и результата и изменений никаких. И на вопрос почему и как происходит съем сотрудники службы безопасности банка а так же сотрудники банка ответ дать не могут, только обвиняют владельца карты и членов их семьи. Не рекомендую этот банк. Очень разочерована в этом банке.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 грудня 2019, 17:45
Доброго дня.
Звертаємо Вашу увагу, що Правилами банківського обслуговування фізичних осіб в Банку (далі — Правила), встановлено обов’язок Клієнта виконувати вимоги Правил, «Інструкції щодо користування платіжним картками АТ «Райффайзен Банк Аваль» (Додаток № 2 до Правил), правил Платіжних систем та законодавства України з питань здійснення операцій з використанням платіжної картки (далі – ПК), зокрема: забезпечити належне зберігання ПК, не розголошувати ПІН-код, у тому числі ПІН-код платіжного гаманця, Слово –пароль, CVV2/CVC2-код, ОТР-паролі та не передавати ПК у користування третім особам, у тому числі не передавати ПК для її активації та/або встановлення ПІН-коду; не розголошувати реквізити ПК; забезпечити належний контроль за мобільним телефоном із SIM-картою.
Додатково інформуємо, що у разі, якщо Вами ініційовано заяву на спірну операцію, то Банком здійснюється її розгляд відповідно до термінів встановлених Міжнародними платіжними системами та, за результатом проведеної перевірки, надається лист-відповідь Банку, який можна отримати у відділенні.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися