Мінфін - Курси валют України

Встановити

Совок

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Mikhail2 10 грудня 2019, 11:18
С утра позвонил на хотлайн, узнал наличие необходимой суммы на ближайшем отделении.
Пришёл, подождал 15 минут пока включится свет(все бывает) подождал 15,30,45 минут пока не запустится база.
Не дождавшись поехал в ближайшее отделение.
В нем прекрасный молодой человечище признался что ему нужен будет час у кассы. Касса само собой работает только одна.
В хотлайн посоветовали вернутся на предыдущее отделение с которого я уехал (там необходимая сумма само собой есть) так как там Всего 8 человек очереди.
Браво
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 12:28
Доброго дня!
По-перше, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли під час Вашого обслуговування. Дійсно іноді у відділеннях виникають черги, що пов’язано виключно з тривалістю операцій, що надаються співробітниками відділення Банку.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів і налагодження найбільш комфортного обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися