Мінфін - Курси валют України

Встановити

Какой же шлаковый банк.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Torpo 19 листопада 2019, 16:53
Во первых без моего ведома оператор заблокировал мне карточки и чтоб восстановить пришлось переться в отделение, которых в Киеве не так много… Во первых постоянные очереди, все долго… Приехал на Гетьмана 13 прождал полтора часа в итоге подхожу и говорят, ой у нас система стоит мы карты не делаем… ***. Поехал на лобоновского 9/1… там тоже очереди, всего одна женщина консультант… В итоге чтоб открыть заново карты пришлось потратить 3 часа…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 листопада 2019, 19:21
Доброго дня!
По-перше, інформуємо, що зазначеної Вами інформації недостатньо для проведення перевірки підстав блокування картки. У разі повідомлення Вами ідентифікаційного номеру, дати звернення до відділення Банку / дзвінка до Інформаційного центру (а також номеру, з якого було здійснено дзвінок) на info@aval.ua, уповноваженим підрозділом Банку буде проведено відповідну перевірку та надано коментарі відносно якості наданої консультації (у тексті просимо додатково зазначити, що інформація надається до запиту на сайті Мінфіну від 19.11.2019).
Додатково, слід зазначити, що дійсно іноді у відділеннях виникають черги, що пов’язано виключно з тривалістю операцій що надаються менеджерами відділення Банку.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Запевняємо Вас, що нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших Клієнтів, для проведення заходів і налагодження найбільш комфортного обслуговування.
Ми кожен день працюємо над покращенням якості обслуговування та сподіваємося, що виправдаємо Ваші очікування і спільними зусиллями зможемо досягти бажаних результатів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися