Мінфін - Курси валют України

Встановити

Договор по акциям

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
laima51 15 листопада 2019, 10:39
Добрый день. В первых числах октября 2019 я обратилась в ваш банк (Киев, Пирогова, 7а) о заключении договора по обслуживанию счета в ценных бумагах (ком.218). Заполнила все бумаги, менеджер сказала ждать получения подписанных бумаг по почте. Сегодня уже 15 ноября 2019, а никаких бумаг я не получила. Но самое интересное то, что невозможно в телефонном режиме получить какую либо информацию. Я пожилой человек и мне добираться к вам очень сложно. На горячей линии сказали что в вашем отделении вообще нет комн.218, посоветовали обратиться в комн. 210 и дали телефон 044 498 79 30, но сколько дней не звоню, а в ответ тишина. Как это понимать? Никаких других контактов по вашему отделению я не нашла. Спасибо.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 листопада 2019, 16:55
Доброго дня!
На жаль, наданої інформації недостатньо для проведення перевірки та надання коментарів відносно виниклої ситуації. Просимо Вас написати звернення на info@aval.ua зазначив Ваші ідентифікаційні дані (ПІБ, ІПН/номер паспортного документу), стисло виклав ситуацію та додатково зазначив, інформацію передати виконавцю 7266. Додатково інформуємо, що вказаний номер телефону відноситься до Управління депозитарної діяльності та використовується для зв’язку з клієнтами-фізичними особами. На жаль, телефон може одночасно використовуватись для обслуговування лише однієї особи, тому, дійсно, можливо виникнення ситуації, коли не вдається одразу встановити зв’язок зі співробітником Управління депозитарної діяльності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися