Мінфін - Курси валют України

Встановити

Зникли кошти з рахунку. (питання вирішено 19.11.2019)

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
julimarti 13 листопада 2019, 13:17
Доброго дня. О 4 годині ранку, з мого рахунку було знято певну суму (карточки знаходились в мене), гроші були виведені через платіжну систему PAYPAL, звернулась у відділення банку та на гарячу лінію, зареєстрували заяву про спірну транзакцію. Але ніхто із співробітників банку, не зміг дати мені відповідь, як без мого відома, можна списати всі кошти з рахунку, при умові, що номер телефону приєднаний до картки!!!
При елементарному поповненні рахунку через Ваш додаток, запитують код підтвердження!!!
Моєму обуренню немає меж. Куди дивиться Служба безпеки банку?!?!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 листопада 2019, 17:37
Добрий день, шановна Юліє!
Звертаємо Вашу увагу, що Правилами банківського обслуговування фізичних осіб в Банку (далі – Правила), встановлено обов’язок Клієнта забезпечувати належне зберігання платіжної картки (далі -ПК), не розголошувати ПІН-код, у тому числі ПІН-код платіжного гаманця, слово-пароль, CVV2/CVC2-код, ОТР-паролі та не передавати ПК у користування третім особам та, не розголошувати реквізити ПК, забезпечити належний контроль за мобільним телефоном із SIM-картою.
Також, Правилами передбачено, що з метою попередження можливого шахрайства при здійсненні операцій оплати товарів, робіт та послуг з використанням ПК в мережі Інтернет, Держателю ПК необхідно активувати 3D-Secure.Технологія 3D-Secure передбачає, що при ініціюванні Держателем операцій оплати товарів, робіт та послуг з використанням ПК в мережі Інтернет через сайти, що підтримують технологію 3D-Secure, на номер мобільного телефону Держателя буде направлений оригінальний одноразовий числовий пароль – ОТП-пароль, лише після введення якого операція оплати товарів, робіт та послуг має завершитися успішно. Однак, не всі сайти підтримують технологію 3D-Secure, відповідно оплата проходить без надсилання оригінального одноразового числового паролю. Оскільки, подано заяву на спірну операцію рекомендуємо очікувати перевірку умов за яких відбулося проведення операції та результат такого розгляду.
Дякуємо за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі - 1

+
0
julimarti
julimarti
19 листопада 2019, 16:34
#
Дякую, співробітникам банку за швидке реагування та вирішення проблеми !
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Зникли кошти з рахунку. (питання вирішено 19.11.2019)