Обслуговування жахливе
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Якщо би не моя роботи в житті би не звернулася в цей банк і особисто в це відділення!
По-перше, приносимо вибачення за незручності що виникли в процесі обслуговування у відділенні Банку.
Так, дійсно, іноді виникають черги у відділеннях, які пов'язані з тривалістю деяких типів операцій, але запевняємо Вас, що всі співробітники Банку прагнуть надавати послуги найвищої якості та піклуються про те, щоб кожен Клієнт залишився задоволений умовами обслуговування саме в нашому Банку.
Інформуємо, що для відкриття карткового рахунку існує можливість оформити зустріч в Інформаційному центрі Банку на певну дату та бажану годину.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»