Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не закрывают счет!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Kate7780 9 листопада 2019, 15:06
Не пользуюсь зарплатной картой больше года. В марте 2019 написала заявление о закрытии счета, оплатив остаток задолженности. В октябре 2019 пришло СМС о необходимости посетить банк для повторной идентификации, иначе счет будет заморожен.

На горячей линии внятного ответа не дают — почему счет еще не закрыт.

Вопрос к РБА: почему мой счет не закрыт в течении полугода и зачем вы просите посетить банк для повторной идентификации, если услугами вашего банка я не пользуюсь больше года и не планирую пользоваться в дальнейшем???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 листопада 2019, 12:45
Доброго дня!
На жаль, отриманих даних недостатньо для надання консультації.
Для проведення відповідної перевірки причин, не закриття карткового рахунку, просимо Вас написати звернення на поштову скриню info@aval.ua зазначив Ваш ідентифікаційний номер, Ваше ПІБ, до якого відділення зверталися для закриття карткового рахунку (в якому місті), орієнтовну дату візиту, детально викласти виниклу ситуацію та передати інформацію виконавцю 7266.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися