Мінфін - Курси валют України

Встановити

Поповнення депозитної карти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Таня Таня 6 листопада 2019, 18:48
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Космонавтів, 39
Доброго дня являюсь клієнтом банку і вкрай стурбована ситуацією яка склалася сьогодні у відділені м. Вінниця вул. Космонавтів. Маю картку якою користуюся тривалий час. Хотіла поповнити свій рахунок, щоб проплатити комунальні і так.далі… На жаль банкомат за цією адресую не працює, звернулася до каси надавши свою депозитну картку, але поповнити я так і не змогла. В мене не було паспорта з собою, хоча раніше неодноразово в цій касі поповнювала свою картку без паспорта і комісію в мене за поповнення не знімали. На касі мені повідомили, що якщо поповняєте карту без паспорта то в мене знімуть комісію, хоча мій тариф Універсальний тобто ніякої комісії за поповнення. Згідно цього тарифу я сплачую 120грн.в місяць якщо в мене не буде 10 платежів і мене це влаштовувало до сьогоднішнього дня коли я хотіла тільки поповнити картку, але нажаль мені без паспорта відмовили. На гарячій лінії мені порекомендували з'їздити до іншого відділення, нажаль це далеко і бажання тратити ще пів дня на те
щоб поповнити свою картку в мене небуло. Якщо я не буду робити проплати згідно тарифу в мене знімають автоматично 120 грн. Вибачте за тавтологію, але те що я не змогла поповнити власний рахунок через банкомат і в касі мене поставили перед фактом, що ви заплатите комісію при поповненні, це вже мені не сподобалось. Повторюсь я поповнювала до сьогоднішнього дня в касі без паспорта і без комісії. Я дійшла висновку, що мені потрібно зняти всі кошти і закрити всі рахунки в банку «Аваль». Мені не висловили слова вибачень, в мене зіпсований настрій, і до всього з мене відрахують 120 грн. за тарифом, через те, що я не змогла поповнити свою депозитну картку в банку який мене обслуговував, щоб зробити проплати.
Настрій зіпсований, бути клієнтом цього банку немає бажання.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 листопада 2019, 9:22
Доброго дня!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. За перевіреною інформацією, банкомат про який йде мова, очікує демонтажу та відповідної заміни.
Згідно діючих Тарифів Банку в пакеті Активний термінове поповнення — безкоштовне, але здійснюється лише власником рахунку за пред’явленням паспортного документу для можливості проведення верифікації та ідентифікації особи, якою здійснюється такий переказ. Вартість поповнення карткового рахунку без використання платіжної картки у відділеннях (кошти надходять на картковий рахунок не пізніше наступного банківського дня), становить 0,5% мінімум 5 грн. (але не більше 500 грн.).
Додатково інформуємо, що начальником відділення проведено роз’яснювальну роботу щодо дотримання стандартів якості обслуговування та максимального задоволення потреб клієнта.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі - 1

+
0
Таня Таня
Таня Таня
12 листопада 2019, 21:06
#
Доброго дня.
Не потрібно цибати в вічі тиканям ( по перше ).
Далі…
Наголошую по-повнювала картку шість місяців, саме стільки часу пройшло коли я стала клієнтом вашого банку «Аваль». І з першого дня по-повнювала без паспорта і без комісії в касі через те, що за мої шість місяців перебування в банку «Аваль», банкомат працював не працюючи. Далі…
Обід ( не зручно ), черги ( чотири касси, тільки одна працює, два стола оператора, приймає один ), працюючих банкоматів дуже мало і так, далі… Європейський банк, а обслуговування савок — завжди живий. Відмовилась від послуг банку «АВАЛЬ».
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися