Мінфін - Курси валют України

Встановити

Сумнівна надійність

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Andriy Kozlovskiy 30 вересня 2019, 1:16
31 липня я отримав смс про недостатню суму на рахунку для проведення операції з картки, якою не користувався близько трьох місяців. Це була зарплатна картка, залишок невеликий, приблизно 100 грн. Одразу після цього я подзвонив на гарячу лінію з проханням заблокувати дану картку.

Наступного дня я звернувся у відділення, щоб забрати залишок і закрити рахунок. Але виявилося, що забрати залишок неможливо, оскільки сума менша, ніж 100грн, а закрити рахунок неможливо, бо баланс позитивний. Ніяких альтернативних дій мені запропоновано не було і, оскільки, це була стара зарплатна картка, якою я більше не користувався — я залишив цю ситуацію як є. На цей момент моніторити баланс рахунку я не мав можливості, оскільки фізично карту було втрачено, а доступ через Райффайзен он-лайн заблоковано.

У вересні, через півтори місяця після вказаних подій, я пошкодував про те, що не довів справу до кінця, коли отримав дзвінок з кредитного відділу про те, що баланс мого рахунку -800 грн. Як мені пояснили, дана сума була списана з рахунку 1 серпня в іноземній валюті за послуги, походження яких мені невідоме.

Я завжди вважав Raiffeisen одним з найнадійніших банків, але той факт, що банк дозволив незрозуміло кому, без жодного підтвердження з моєї сторони, зняти в мінус кошти з мого рахунку (на той час уже призупиненого) — змушує дуже засумніватись в цій надійності.

Наразі, зареєстрував заяву про оскарження транзакції і чекаю її результатів. А поки отримую відсотки за від’ємний баланс і щоденні дзвінки від автовідповідача з кредитного відділу з вимогою погасити борг.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 вересня 2019, 11:41
Доброго дня!
На жаль, інформації, яку Ви вказали, не достатньо для того, щоб ідентифікувати Вас, як Клієнта Банку. Щоб розібратись у ситуації, просимо Вас повідомити ПІБ та номер ідентифікаційного коду на адресу info@aval.ua з посиланням на даний відгук.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися