Банк не реагує на звернення
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Всі курси банку | ||
Банк вже котрий місяць відмовляє у підвищенні процентної ставки 11,5% по Депозитній лінії керуючись тим що ми знаходимось на старому тарифі. Згідно чого Банк відмовляє нам у підвищенні проценту якщо ми надали Заяву на переведення нас на новий тариф ще 05.06.19р?? Та ще й нараховує нам процентну ставку 8 відсотків. Хоча в нашій Заяві про вклад «Депозитної лінії» чітко прописано що з 15.11.18р. по 16.11.19р. наша процентна ставка складає 9(дев’ять) відсотків.
Зараз нам відмовляють у підвищенні ще й згідно нашого попереднього звернення на вашому сайті яке ми написали 22.08.19 об 14:15 « Недотримання своїх обов’язків перед клієнтом» на яке також немає відповіді. Хоча на інші звернення відповідь можуть надати в той самий день.
Дівчата які працюють у відділенні обслуговують добре, вчасно передають документи і завжди відповідають лаконічно на всі питання, але вони не можуть вирішувати данні питання. А співробітники які можуть вирішувати просто нас ігнорують!!! Керівництво до якого ми вже не раз приходили просто нас не приймало та ігнорувало. Хоча могли з нами поспілкуватися вибачитись за некомпетентну роботу Банка, або дати номера телефонів тих співробітників Банка які вирішують данні проблеми.
Просимо Вас вже в котре розібратись з даною проблемою чому Банк не дотримується своїх обов’язків згідно підписаних домовленостей з клієнтом, та посприяти щоб Банк зробив перерахунок відсоткових нарахувань за період з 01.05.19р. по 31.08.19р.
Враховуючи необхідність проведення детального аналізу ситуації, зокрема, отримання інформації від уповноважених підрозділів Банку, надання ґрунтовної відповіді на Ваше питання потребує часу.
Дякуємо за очікування розгляду Вашого питання.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»