Мінфін - Курси валют України

Встановити

Закриття кредитної карти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Marta211110 21 червня 2019, 12:12
30.05.19 я звернулась у відділення в м. Львів, В. Великого 2 для закриття кредитної карти. Написала заяву, повідомили, що протягом 10 днів карта буде закрита, заборгованостей немає, сказали, щоб просто чекати. Через 3 дні зателефонували працівники, щоб утримати клієнта, щоб я карту не закривала. Закриваю її у зв'язку з виходом в декрет і немогою платити за користування. Тому твердо відмовила. Пройшов тиждень, карта не закрита. В онлайн бачу — 15 грн. По гарячій лінії пояснили, що це щомісячний платіж, якщо я не користуюсь він знімається. Але!!! Мені сказали по телефону, що ніяких платежів немає, у відділенні теж не повідомили нічого!!! Я поповнила. Знову дзвінок з відділення через тиждень. Просять прийти повторно, бо вони мені дали неправильний бланк заяви і неможуть її закрити. 21.06.19 я звертаюсь в відділення, чекаю 40 хв поки знайдуть бланк тої заяви, знайшли. Заповнила, знову сказали вже точно все ок, чекайте. Приходжу додому, через 2 год з карти знімається 0.02 коп. Знову мінус!!! Що це за обслуговування, чому неможна повідомити про ті зняття!!! Чому я з місячною дитиною кожного тижня дзвоню і бігаю в відділення!!! Я ще думала повторно брати готівковий кредит з чоловіком, але після цієї ситуації я просто розчарована банком. Більше ніяких справ мати я не хочу. Тільки чекаю закриття всіх рахунків.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 червня 2019, 18:21
Доброго дня!
В першу чергу хочемо подякувати Вам за те, що знайшли час викласти свої зауваження щодо обслуговування в Банку. Викладена у Вашому зверненні інформація була прийнята до уваги та направлена до відповідального підрозділу Банку з метою вжиття, в разі необхідності, відповідних заходів, а також для використання у поліпшенні якості обслуговування клієнтів.
Запевняємо Вас, що Банк зацікавлений у наданні клієнтам банківських послуг найвищої якості та докладає максимум зусиль для постійного вдосконалення організації роботи, а також підвищення якості обслуговування клієнтів.
Нам прикро, що ситуація, яка склалася, завдала Вам незручності і залишила негативне враження про роботу Банку в цілому.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися