Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга на бездіяльність банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
irina88889 15 травня 2019, 14:57
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Головна, 143
Доброго дня! 26 квітня 2019 року мною у Базовому відділенні м. Чернівці по вул. Головній 148 було написано заяву про отримання довідки на припинення іпотеки та зняття заборони відчуження нерухомого майна. Іпотека була взята ще у 2005 році і через кілька років погашена. Про те що нам потрібно далі звертатися для припинення іпотеки нам ніхто з працівників банку не повідомив. Тепер я не можу посвідчити договір купівлі-продажу будинку, так як на ньому є іпотека та заборона, для їх припинення потрібна довідка від Райффайзенк Аваль Банку. На мою заяву усно було повідомлено, що дана довідка буде готова через 10 днів. Протягом всіх цих днів працівник не дає жодної конкретної відповіді і взагалі веде себе не компетентно, халатно та грубо. На сьогоднішній день 15.05.2019 р. довідки немає. Проживаю за 150 км від відділення банку. А на телефонні дзвінки працівники не відповідають. Прошу розглянути моє зверенення, інакше я буду звертатись на гарячу лінію НБУ, на урядову гарячу лінію, в Міністерство фінансів України та в правоохоронні органи. Може хоч хтось зможе розібратись з даною ситуацію, якщо банк не може самостійно владнати.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 травня 2019, 16:42
Доброго дня!
За наявною інформацією, співробітники Базового відділення Банку (м. Чернівці) здійснювали Вам дзвінки для надання роз’яснень стосовно причин виникнення даної ситуації, але встановити зв’язок, на жаль, не вдалось. Додатково повідомляємо, що співробітники відділень Банку не проводять обслуговування Клієнтів в телефонному режимі.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Коментарі - 6

+
0
irina88889
irina88889
15 травня 2019, 16:54
#
Не правильно вказала адресу: вул. Головна 143
+
0
irina88889
irina88889
16 травня 2019, 19:08
#
Доброго дня!  Поперше, жодного дзвінка від співробтників банку не надходило. По друге, 10 вказаних днів пройшло, прошу надати мені довідку. По третє, як уже було сказано я проживаю за 150 км і не можу щодня навідуватися до банку. Скажіть, будь-ласка, в чому проблема, надати людині звичайну довідку? Чому Ваш банк так старанно намагається позбутися кожного клієнта?
+
0
RaiffaizenHanna
Ответ банка
RaiffaizenHanna
20 травня 2019, 17:06
#
Доброго дня! Як повідомлялося раніше, співробітники Базового відділення Банку (м. Чернівці) здійснювали дзвінки на номер, який було надано як контактний, під час звернення. Додатково повідомляємо, що для підготовки довідки Клієнт має надавати наступні документи: кредитний договір та додаткові угоди до нього (в разі наявності); договір застави/іпотеки; додаткові угоди до договору застави/іпотеки (в разі наявності). В разі ненадання вищевказаних документів процес підготовки може потребувати додаткового часу. Про можливість отримання зазначеної довідки, співробітники відділення проінформують в телефонному режимі за номером наданим при зверненні. З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль».
+
0
Ольга Шевчук
Ольга Шевчук
24 квітня 2023, 15:53
#
09.04.2023 р. з Райффайзену почали надходити повідомлення, зокрема, і про зміну мого фінансового номера телефону. Таким чином, 09.04.2023 р. з моєї кредитної картки Райффайзен Банк Аваль шахраями було викрадено суму — 40000 грн. Це було здійснено кількома транзакціями, жодну з яких я не підтверджувала. Я звернулася на гарячу лінію Райффайзена та повідомила про ситуацію з проханням заблокувати як мої рахунки, так і тільки-но здійснені транзакції Оператор кол-центру склала заявку на спірну транзакцію. Я добросовісний клієнт Райффайзена. Карткою банку користувалася належним чином. На підставі того, що шахрайське списання коштів з моєї кредитної картки сталося не з моєї вини, прошу якомога швидше повернути мені викрадені гроші. Також мною подано заяву до поліції з вищевикладеними фактами шахрайства та вже відкрито кримінальне провадження.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
25 квітня 2023, 16:39
#
Добрий день! Дякуємо за Ваше очікування. Нам щиро прикро за ситуацію, яка склалась та що Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Ви дуже правильно зробили, що одразу звернулись до нас та зареєстрували заявку на оскарження суми. Хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Навіть уявити не можемо, які Ви переживаєте емоції проте, зробимо все можливе. Як тільки буде рішення по заявці Ви одразу отримаєте смс-інформування від Банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
Ольга Шевчук
Ольга Шевчук
26 квітня 2023, 8:00
#
Буду чекати допомоги від Вас ,як від могутньої фінансової установи. Надіюсь Ви допоможете
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися