Скарга на бездіяльність банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
- +
- 0
- irina88889
- 15 травня 2019, 16:54
- #
Не правильно вказала адресу: вул. Головна 143
- +
- 0
- irina88889
- 16 травня 2019, 19:08
- #
Доброго дня!
Поперше, жодного дзвінка від співробтників банку не надходило.
По друге, 10 вказаних днів пройшло, прошу надати мені довідку.
По третє, як уже було сказано я проживаю за 150 км і не можу щодня навідуватися до банку.
Скажіть, будь-ласка, в чому проблема, надати людині звичайну довідку?
Чому Ваш банк так старанно намагається позбутися кожного клієнта?
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenHanna
- 20 травня 2019, 17:06
- #
Доброго дня!
Як повідомлялося раніше, співробітники Базового відділення Банку (м. Чернівці) здійснювали дзвінки на номер, який було надано як контактний, під час звернення. Додатково повідомляємо, що для підготовки довідки Клієнт має надавати наступні документи: кредитний договір та додаткові угоди до нього (в разі наявності); договір застави/іпотеки; додаткові угоди до договору застави/іпотеки (в разі наявності). В разі ненадання вищевказаних документів процес підготовки може потребувати додаткового часу. Про можливість отримання зазначеної довідки, співробітники відділення проінформують в телефонному режимі за номером наданим при зверненні.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».
- +
- 0
- Ольга Шевчук
- 24 квітня 2023, 15:53
- #
09.04.2023 р. з Райффайзену почали надходити повідомлення, зокрема, і про зміну мого фінансового номера телефону.
Таким чином, 09.04.2023 р. з моєї кредитної картки Райффайзен Банк Аваль шахраями було викрадено суму — 40000 грн. Це було здійснено кількома транзакціями, жодну з яких я не підтверджувала. Я звернулася на гарячу лінію Райффайзена та повідомила про ситуацію з проханням заблокувати як мої рахунки, так і тільки-но здійснені транзакції Оператор кол-центру склала заявку на спірну транзакцію.
Я добросовісний клієнт Райффайзена. Карткою банку користувалася належним чином.
На підставі того, що шахрайське списання коштів з моєї кредитної картки сталося не з моєї вини, прошу якомога швидше повернути мені викрадені гроші. Також мною подано заяву до поліції з вищевикладеними фактами шахрайства та вже відкрито кримінальне провадження.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 25 квітня 2023, 16:39
- #
Добрий день! Дякуємо за Ваше очікування. Нам щиро прикро за ситуацію, яка склалась та що Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Ви дуже правильно зробили, що одразу звернулись до нас та зареєстрували заявку на оскарження суми. Хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Навіть уявити не можемо, які Ви переживаєте емоції проте, зробимо все можливе. Як тільки буде рішення по заявці Ви одразу отримаєте смс-інформування від Банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Навіть уявити не можемо, які Ви переживаєте емоції проте, зробимо все можливе. Як тільки буде рішення по заявці Ви одразу отримаєте смс-інформування від Банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- Ольга Шевчук
- 26 квітня 2023, 8:00
- #
Буду чекати допомоги від Вас ,як від могутньої фінансової установи. Надіюсь Ви допоможете
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
За наявною інформацією, співробітники Базового відділення Банку (м. Чернівці) здійснювали Вам дзвінки для надання роз’яснень стосовно причин виникнення даної ситуації, але встановити зв’язок, на жаль, не вдалось. Додатково повідомляємо, що співробітники відділень Банку не проводять обслуговування Клієнтів в телефонному режимі.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».