Обережно, неочікувані комісії банку після закриття депозиту!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenHanna
- 4 березня 2019, 15:44
- #
- Корисний коментар
Доброго дня, Галина!
Після закінчення терміну дії строкового вкладу, кошти перераховуються на поточний рахунок «Для виплат» обслуговування якого відбувається, згідно з тарифами для даного типу рахунку.
Персональне інформування Клієнтів Банку щодо зміни Тарифів Банку умовами укладених договорів не передбачено. В той же час, Клієнти завжди мають можливість ознайомитись з діючими тарифами на офіційному сайті Банку www.aval.ua (Головна — Документи — Приватним особам — Тарифи на обслуговування).
Так, відповідно до рішення Тарифного комітету Банку, з 02.07.2011 було передбачено щомісячне утримання комісії за обслуговування залишку коштів неактивного поточного рахунку (по якому протягом 6 та більше місяців не проводились операції зарахування коштів, зняття готівки, безготівкова оплата товарів та послуг, безготівкове перерахування коштів).
Щодо СМС-інформування повідомляємо, що, дійсно, Банком направляються повідомлення Клієнтам щодо новин, наявності спеціальних пропозицій, впровадженню послуг та, зокрема, щодо необхідності проходження повторної ідентифікації, згідно з діючим законодавством України.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Після закінчення терміну дії строкового вкладу, кошти перераховуються на поточний рахунок «Для виплат» обслуговування якого відбувається, згідно з тарифами для даного типу рахунку.
Персональне інформування Клієнтів Банку щодо зміни Тарифів Банку умовами укладених договорів не передбачено. В той же час, Клієнти завжди мають можливість ознайомитись з діючими тарифами на офіційному сайті Банку www.aval.ua (Головна — Документи — Приватним особам — Тарифи на обслуговування).
Так, відповідно до рішення Тарифного комітету Банку, з 02.07.2011 було передбачено щомісячне утримання комісії за обслуговування залишку коштів неактивного поточного рахунку (по якому протягом 6 та більше місяців не проводились операції зарахування коштів, зняття готівки, безготівкова оплата товарів та послуг, безготівкове перерахування коштів).
Щодо СМС-інформування повідомляємо, що, дійсно, Банком направляються повідомлення Клієнтам щодо новин, наявності спеціальних пропозицій, впровадженню послуг та, зокрема, щодо необхідності проходження повторної ідентифікації, згідно з діючим законодавством України.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.18 |
USD | 41.55 | 42.2 |
Всі курси банку |
На мою скаргу банк відповів: «За обслуговування неактивного поточного рахунку є комісія відповідно до чинних тарифів. То ж, за викладених умов, Банк мав право здійснювати списання комісії». Отож, сьогодні у вас депозит, завтра строк його закінчиться, післязавтра банк може у своїх тарифах вигадати космічну комісію. І після цього всього ви своїх коштів не отримаєте, тому що такі комісії банку. І клієнт завжди не правий. Але чи прийнятне для солідної фінансової установи отримання доходів таким сумнівним методом?
P.S. А смс-інформування у банку таки працює, та от тільки у якихось дивних випадках. Після закриття мною банківських рахунків отримала смс-повідомлення із банку пройти обов'язкову ідентифікацію клієнта.
Після закінчення терміну дії строкового вкладу, кошти перераховуються на поточний рахунок «Для виплат» обслуговування якого відбувається, згідно з тарифами для даного типу рахунку.
Персональне інформування Клієнтів Банку щодо зміни Тарифів Банку умовами укладених договорів не передбачено. В той же час, Клієнти завжди мають можливість ознайомитись з діючими тарифами на офіційному сайті Банку www.aval.ua (Головна — Документи — Приватним особам — Тарифи на обслуговування).
Так, відповідно до рішення Тарифного комітету Банку, з 02.07.2011 було передбачено щомісячне утримання комісії за обслуговування залишку коштів неактивного поточного рахунку (по якому протягом 6 та більше місяців не проводились операції зарахування коштів, зняття готівки, безготівкова оплата товарів та послуг, безготівкове перерахування коштів).
Щодо СМС-інформування повідомляємо, що, дійсно, Банком направляються повідомлення Клієнтам щодо новин, наявності спеціальних пропозицій, впровадженню послуг та, зокрема, щодо необхідності проходження повторної ідентифікації, згідно з діючим законодавством України.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»