Мінфін - Курси валют України

Встановити

Свіфт перекази

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Питання моє вирішено! Але через такий великий проміжок часу, почуваюся обдуреною.Якість в обслуговуванні і вирішенні проблеми бажають бути набагато кращими.Через такі прокрутки і довге вирішення проблеми, у нашій сім'ї були не реалізовані плани, ні компенсації, ні відповідальності ваш банк, я так зрозуміла -не несе.! Вже лячно з вами працювати і є над чим задуматись!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 серпня 2018, 12:48
Доброго дня!
Приносимо вибачення за завдані незручності та тривале вирішення Вашого питання. Запевняємо Вас, що дана ситуація не залишилася поза увагою. Станом на сьогоднішній день, ініційовано внесення змін до програмного забезпечення, з використанням інформації в якому, Вам було надано не вірну консультацію про виконання повернення під час звернення до Інформаційного центру.
Сподіваємось на розуміння та подальшу співпрацю.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль».

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися