Мінфін - Курси валют України

Встановити

ще раз про блокування рахунку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Viacheslav12 10 серпня 2018, 22:19
Розпишу деталі проблеми. Аваль зараз заміняє карткові рахунки. 23 липня мені був відкритий за їхньою ініціативою новий рахунок 2620. Оскільки я ФОП, до ДПІ було відправлено повідомлення, і вона надіслала банку відповідь, що помилка, рахунок не взятий на облік. На 90% я впевнений, що це помилка банку, не в ту ДПІ відправили повідомлення. Там причин відмови у взятті рахунку на облік не може бути інших. А актуальна інформація про мою податкову адресу у банка є. І з 23.07 по 10.08, до дати введення нових рахунків в дію банк навіть не подумав, що треба проінформувати мене про це. А 10.08 просто залочив картки і рахунки, і все. Тож справа не в кривому ПО, а у відношенні, в тому, що їм просто покласти на мене, як на клієнта.
Хочу виразити подяку банку Аваль за те, що він зробив це не тоді, коли я за кордоном, де я буваю досить часто, і картка єдиний зручний засіб оплатити готель, чи купити авіаквитки назад. Тепер такого шансу я цьому банку і не дам.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 серпня 2018, 15:12
Доброго дня! Інформація стосовно можливих причин виникнення ситуації з блокуванням рахунків Вам надавалася у відповіді на Ваш попередній відгук. Щодо причин відмови у взятті рахунку на облік збоку ДПІ, та наявності або відсутності помилок зі сторони Банку, рекомендуємо Вам звернутися у відділення, у якому здійснюється обслуговування Ваших рахунків, для отримання інформації.
Запевняємо Вас, що Банк завжди дбає про інтереси своїх клієнтів та докладає зусиль для вирішення проблем, які виникають під час обслуговування, в найкоротший термін.
Дякуємо за звернення.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Коментарі - 1

+
+4
Владислав Пожидаев
Владислав Пожидаев
11 серпня 2018, 22:43
#
Именно. Я тоже подумал, что чудо что не за границей это произошло.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися